وب سایت جدید بانک ایران زمین رونمایی شد

با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد بانک ایران زمین و اصحاب رسانه از وب‌سایت جدید این بانک رونمایی شد. به گفته مدیران بانک ایران زمین وب‌سایت جدید این بانک به عنوان نخستین وبسایت سئو محور بانکی در کشور از یک ماه دیگر در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین در این مراسم ضمن اشاره به تحولات چشمگیر بانک ها در حوزه ارائه سرویس های بانکداری دیجیتال، گفت: سیستم بانکی کشور در حال گذار از بانکداری دیجیتال به سمت بانکداری هوشمند و کابرد محور است.

استاد وب‌سایت بانک ها را یکی از پلتفرم های اصلی ارتباط با مشتریان خود بیان کرد و افزود: همکاران من در بانک ایران زمین ماه‌ها تجربیات مشتریان و کاربران داخلی و خارجی در حوزه وب‌سایت های بانکی و نئوبانک ها را بررسی کردند و با پایش نیازها و توقعات آنان از وبسایت بانکی، نسخه جدید وب‌سایت بانک ایران زمین را طراحی و رونمایی کردند.

در ادامه این مراسم مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین خلق تجربه متفاوت و کاربردی برای کاربران را از اهداف اصلی وب‌سایت جدید این بانک اعلام کرد و گفت: ما با طراحی یکپارچه براساس سند هویت برند و سئو محور و نیز امکان استفاده و دسترسی سریع کاربران به خدمات و محصولات بانک، تلاش کردیم تا تجربه ای مطلوب از ارائه سرویس های بانکی در ذهن مشتری ایجاد کنیم.

استاد همچنین از اتصال وبلاگ و بات های هوش مصنوعی و نیز شخصی سازی خدمات وبسایت در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: وب‌سایت جدید بانک ایران زمین به عنوان نخستین وبسایت سئو محور بانکی در کشور از یک ماه دیگر در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =