مروارید، حساب شماست!

در طرح «مروارید» بانک ملی ایران تا سقف پنج میلیارد ریال به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه بام تسهیلات بگیرید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، طرح تسهیلاتی «مروارید» با دوره ماندگاری، مدت بازپرداخت و نرخ سود متغیر به انتخاب مشتری و در قالب عقد مرابحه به متقاضیان پرداخت می شود.

در این طرح که با هدف پاسخگویی به نیازهای همه مشتریان بانک پیش بینی شده، متقاضیان می توانند به انتخاب خود از هر یک از تسهیلات با نرخ های متفاوت ۱۷، ۲۰ و ۲۳ درصد کارمزد بهره مند شوند.

مشتریانی که پیش تر از تسهیلات مختلف بانک استفاده کرده اند، محدودیتی درخصوص سپرده گذاری و استفاده از تسهیلات طرح مروارید ندارند و بازپرداخت تمامی تسهیلات موضوع طرح بصورت اقساطی با اقساط ماهانه، مساوی و متوالی خواهد بود.

حداقل دوره ماندگاری سپرده برای بهره مندی از تسهیلات ۶ ماه بوده و به ازای هر ۱۰ میلیون ریال در هر یک ماه، یک امتیاز به مشتری تعلق می گیرد.

انتقال امتیاز اخذ تسهیلات موضوع این دستورالعمل برای مشتریان پس از گذشت مدت مذکور از افتتاح حساب، امکان پذیر بوده و محدودیتی در پذیرش امتیاز از دیگران نیز وجود نخواهد داشت.

همچنین اشخاص حقوقی (سازمان ها و شرکت ها) هم می توانند نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح اقدام کرده و در ازای امتیاز حاصله، کارکنان خود را برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی کنند.

لازم به ذکر است، اکنون امکان انجام احراز هویت هوشمند، افتتاح حساب و ثبت درخواست برای دریافت این تسهیلات به صورت غیرحضوری و از طریق تمامی نسخه های اندروید، آی او اس، تحت وب و PWA (وب اپلیکیشن) سامانه بام فراهم است.

همچنین احراز هویت هوشمند سامانه بام با اسکن امضا، اسکن مدارک و… برای کاربران فعال است و بدین ترتیب مشتری دیگر برای انجام عملیات بانکی خود به احراز هویت فیزیکی نیازی نخواهد داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  −    =  19