«حمیده ملکی» دومین مدیر ارشد فروش بیمه باران شد

طی نشستی با حضور مدیرعامل، مدیر شبکه فروش و مدیر و نمایندگان دفتر منطقه‌ای بیمه باران در استان قزوین (دفتر اهورا) دومین مدیر ارشد فروش بیمه باران انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط‌عمومی، در این جلسه، حمیده ملکی که پیش از این به عنوان نماینده بیمه باران فعالیت می‌کرد با دریافت حکم خود، به عنوان مدیر ارشد فروش معرفی شد.

علیرضا هادی، مدیرعامل، با آرزوی موفقیت برای مدیر ارشد فروش جدید بیمه باران، ابراز امیدواری کرد که این ارتقاء بتواند منشاء دستاوردها و پیروزی‌های بزرگ‌تر شود و فصل تازه‌ای را برای دفتر اهورا بگشاید.

ملکی درباره آشنایی خود با بیمه باران گفت: من پیش از آشنایی با بیمه باران به عنوان بازاریاب در شرکت بیمه پاسارگاد مشغول فعالیت بودم. اما پس از آنکه تبلیغات بیمه باران و بیمه‌نام ترنم را دیدم و با ویژگی‌های بیمه ترنم آشنا شدم، فعالیتم را با این شرکت آغاز کردم.

ملکی در ادامه افزود: شرکت بیمه باران به واسطه رویکرد منعطف و منطبقی که با شرایط اقتصادی و اجتماعی دارد، زودتر از آنچه تصور می‌شد جای خود در صنعت بیمه پیدا کرد.

وی تنوع محصولات این شرکت بیمه‌گر را برگ برنده آن دانست و افزود: تقریبا برای هر نوع سلیقه و نیازی در بیمه باران محصولی برای ارائه وجود دارد و همین باعث می‌شود بتوان پیشنهادات سنجیده‌تری به مشتریان ارائه کرد.

ملکی در پایان با اشاره به اهداف خود برای ادامه مسیر شغلی‌اش گفت: ترویج فرهنگ بیمه و معرفی خدمات و محصولات بیمه باران به هم‌نوعانم مهم‌ترین رسالت حرفه‌ای من است و امیدوارم بتوانم گام موثری در جهت افزایش ضریب نفوذ بیمه بردارم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

31  −  30  =