‍آیفون ۱۵ پرو نیامده با تراشه قدرتمندش گردوخاک به‌پا کرد

بنچمارک‌های مقدماتی نشان می‌دادند که پردازنده‌ی A17 Bionic اپل درزمینه‌ی عملکرد تک‌هسته‌ای پیشرفت چشمگیری درمقایسه‌با A16 Bionic تجربه نمی‌کند؛ اما بنچمارکی جدید به پیشرفت ۲۳ درصدی در پردازش‌های تک‌هسته‌ای اشاره می‌کند. این پیشرفت نسلی می‌تواند پردازنده‌ی جدید اپل را به رقیبی بسیار سرسخت برای پرچم‌داران کوالکام و مدیاتک تبدیل کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از زومیت یکی از افشاگران در شبکه‌ی اجتماعی ایکس ادعا می‌کند که به بنچمارک پردازنده‌ی A17 Bionic در گیک‌بنچ ۶ دسترسی پیدا کرده است. این بنچمارک که روی گوشی آیفون ۱۵ پرو ثبت شده است، امتیاز تک‌هسته‌ای ۳٬۲۶۹ و امتیاز چند‌هسته‌ای ۷٬۶۶۶ را برای پردازنده‌ی جدید اپل نشان می‌دهد. ظاهراً A17 Bionic توانسته است در آزمون‌های گرافیکی متال امتیاز ۳۰٬۶۶۹ را کسب کند.

بر‌اساس بررسی‌های زومیت، پردازنده‌ی A16 Bionic به‌کاررفته در آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس در آزمون تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ امتیاز ۲٬۵۸۸ را کسب کرد؛‌ یعنی ۲۳ درصد کمتر از امتیاز تک‌هسته‌ای A17 Bionic). پردازنده‌ی آیفون ۱۴ پرو در بخش چند‌هسته‌ای نیز امتیاز ۶٬۵۴۴ را کسب کرده که ۱۵ درصد کمتر از پردازنده‌ی آیفون ۱۵ پرو است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  42