صنعت بانکداری و پرداخت چگونه با رسانه های اجتماعی برخورد کرد؟

بر اساس تجزیه و تحلیل گلوبال دیتا، صنعت بانکداری و پرداخت جهانی در سه ماهه دوم سال 2023 در مقایسه با سه ماهه قبل از آن، 65 درصد کاهش را در ثبت نام های شرکتی از رسانه های اجتماعی تجربه کرد، که بالاترین سهم متعلق به بانک های عمومی با 7 درصد افزایش با بیش از 251 پرونده بانکی و پرداخت شرکتی سال به سال بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، گزارش رسانه های اجتماعی GlobalData در پرداخت ها، گزارشی تحقیقی موضوعی است که به درک استراتژی هایی که پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای ادغام کسب و کار اجتماعی در زیرساخت های خود استفاده می کنند کمک می کند. این شامل رسانه های اجتماعی در تجزیه و تحلیل صنعت پرداخت می شود و شرکت های پیشرو در این زمینه را پوشش می دهد.

به ‌طور قابل ‌توجهی رسانه ‌های اجتماعی یکی از موضوعاتی بود که اغلب در سه‌ ماهه دوم ۲۰۲۳ مورد اشاره قرار می ‌گرفت و بر اساس گزارش گلوبال دیتا، بالاتر از اینترنت اشیا و چاپ سه ‌بعدی، بالاترین رتبه را از منظر مورد اشاره واقع شدن (منشن کردن) به دست آورد.

موارد ذکر شده شرکت مربوط به رسانه های اجتماعی در صنعت بانکداری و پرداخت جهانی، سه ماهه دوم 2020 – سه ماهه دوم 2023

از میان برترین شرکت ‌های پیشرو در صنعت بانکداری و پرداخت، بانک عمومی بیشترین افزایش بازدید را در رسانه ‌های اجتماعی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ در مقایسه با سه ماهه قبل داشته است.

گلوبال دیتا 15 حکم مرتبط با رسانه های اجتماعی را در پرونده های شرکت شناسایی کرد که 0.3 درصد از کل احکام می شود و افزایش 7 درصدی در سه ماهه دوم 2023 در مقایسه با سه ماهه دوم 2022 است.

منشن کردن بانک Leumi le-Israel BM در رسانه های اجتماعی با 250 درصد افزایش به 7 و بانک دولتی هند 100 درصد به 4 رسید.

شرکت های برتر بر اساس حکم های مرتبط با رسانه های اجتماعی در صنعت بانکداری و پرداخت جهانی در سه ماهه دوم 2023 (بر اساس بازار)

تجزیه و تحلیل پرونده های شرکت گلوبال دیتا نیز بر اساس مثبت، منفی یا خنثی بودن احکام، وزن احساسات را برای احکام مرجع اعمال می کند.

با شروع از 100 در سال 2020، شاخص بالای 100 مثبت تر می شود. شاخص کلی برای رسانه های اجتماعی در سه ماهه دوم 2023، 103 بود.

احساسات مربوط به پرونده های شرکت مربوط به رسانه های اجتماعی در صنعت بانکداری و پرداخت جهانی، سه ماهه اول 2020 – سه ماهه دوم 2023 (احساسات، از 100)

 

منبع: www.privatebankerinternational.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  1