حل مشکل احراز هویت اتباع خارجی در پلتفرم «دیوار»

مشکل احراز هویت آنلاین اتباع خارجی که از سمت سرویس‌دهنده قطع شده بود با تلاش تیم فنی دیوار و استفاده از راهکاری جدید کاملاً برطرف شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از زومیت مشکل احراز هویت آنلاین اتباع خارجی با تلاش تیم‌ فنی دیوار به طور کامل حل شد. از مدتی قبل به دلیل قطع سرویس احراز هویت اتباع، فرایند احراز هویت این افراد برای استفاده از دیوار با مشکل روبرو شده بود. تیم فنی دیوار برای حل این مسئله برای مدتی سرویس موقتی برای احراز هویت به وسیله بارگذاری تصویر پاسپورت را راه‌اندازی کرد.

با این حال تأیید هویت از این مسیر به دلیل نیاز به بررسی دقیق مدارک از سوی ناظر زمان‌بر بود و چون برخی از اتباع خارجی ساکن ایران نیز فاقد پاسپورت هستند برای همه کاربران اتباعی که مایل به فعالیت در دیوار هستند، مؤثر نبود. با راهکار جدید که اکنون با استفاده از سامانه شاهکار راه‌اندازی شده، اتباع می‌توانند احراز هویت خود را با استفاده از شماره تلفن همراه و اطلاعات پاسپورت یا کارت آمایش‌ به صورت سریع و آنلاین انجام دهند.

دیوار در متن خبر خود درباره این موضوع نوشت: «ما در دیوار خود را متعهد به ایجاد فرصت برابر برای همه افراد می‌دانیم و تمام تلاش‌مان در مدت اخیر برای حل این مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن بود.»

همچنین، بررسی‌های دیوار نشان می‌دهد تنها طی ۲۴ ساعت پس از راه‌اندازی این سرویس، میزان احراز هویت اتباع خارجی روی پلتفرم دیوار رشدی ۴۰ درصدی نسبت به قبل داشته است.

بنابراین، اگر از اتباع هستید و می‌خواهید فرایند احراز هویت خود را انجام دهید می‌توانید به منوی تأیید هویت در پنل کاربری خود وارد شوید و در بخش ملیت گزینه اتباع خارجی را انتخاب کنید. در اینجا می‌توانید با وارد کردن شماره تلفن همراه، شماره پاسپورت یا شناسه یکتای کارت آمایش‌تان فرایند احراز هویت‌ را انجام دهید.

با تأیید هویت کاربران، علاوه بر افزایش کیفیت آگهی‌ها، امنیت معامله‌ها و ارتباط در چت میان کاربران نیز افزایش پیدا می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

29  −  26  =