احتیاط در بازار سکه / پیش بینی قیمت سکه امروز ۱۹ مرداد

فعالان بازار با اشاره به نوسان کاهشی قیمت سکه در روزهای اخیر می گویند که برخی از معامله گران بازار سکه نسبت به آینده قیمت اونس طلا اطمینان خاصی ندارند.شب گذشته قیمت طلای جهانی زیر 1920 دلار به فروش رسید. در کنار این، سکه‌بازان کمی درباره روند افزایشی دلار دچار تردید شده‌اند و سعی می کنند بی گدار به آب نزنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اقتصادنیوز ، قیمت سکه امامی درچند روزه در یک دامنه خاص در حال رفت و برگشت بوده است.بررسی ها نشان می دهد هر قطعه سکه امامی از دومین روز هفته جاری تا روز چهارشنبه در حدود 28 میلیون و300 هزار تومان تا 28میلیون و 600هزار تومان در نوسان بوده است.

فعالان بازار با اشاره به نوسان کاهشی قیمت سکه در روزهای اخیر می گویند که  برخی از معامله گران بازار سکه نسبت به آینده قیمت اونس طلا اطمینان خاصی ندارند.شب گذشته قیمت طلای جهانی زیر 1920 دلار به فروش رسید. در کنار این، سکه‌بازان کمی درباره روند افزایشی دلار دچار تردید شده‌اند و سعی می کنند بی گدار به آب نزنند.

تحلیلگران بازار می گویند سکه در شرایط فعلی در مرز حمایتی مهمی قرار دارد و در صورتی که محدوده فعلی را از دست دهد احتمال عقب نشینی تا 28 میلیون و 200 هزار تومان وجود دارد. به عقیده آنها سکه در شرایط کنونی مقاومت 28 میلیون و 800 هزار تومان را نیز در پیش روی خود دارد که برای رسیدن به آن نیازمند این است که نرخ دلار وارد فاز صعودی شود. در حال حاضر برخی از معامله گران با توجه به سیگنال های جدید بانک مرکزی در خصوص ارزهای بلوکه شده و….از احتمال رنج شدن قیمت ها در روز جاری سخن می گویند با این حال برحخی دیگر معتقدند اگر بازار با فاند خبری جدیدی مواجه شود و نرخ دلار مسیر رشد را دنبال کند احتمال رشد سکه هم محتمل خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

65  ⁄    =  13