پیش بینی قیمت سکه امروز

فعالان بازار سکه معتقدند که یکی از شروط مهم برای رسیدن سکه به مرز مقاومتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، حمایت دلار از سکه در امروز است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اقتصادنیوز، روز گذشته، به دنبال نوسانات افزایشی قیمت دلار، بازار سکه نیز ملتهب شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که در آن روز، فشار خریداران بر بازار سکه بسیار زیاد بود و قیمت این فلز با بیش از ۴۰۰ هزار تومان افزایش به مبلغ ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

تحلیلگران اقتصادی می‌گویند که در حال حاضر، سکه مقاومت مهم محدوده نیمه کانال ۲۸ میلیون تومانی را شکسته است.

تکنیکالیست‌ها از چند مرز مقاومتی مهم صحبت می‌کنند و به عقیده آنها در حال حاضر، ماندگاری سکه بالای محدوده ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بسیار مهم است. در صورتی که اولین مرز مقاومتی حفظ شود، مرز مقاومت بعدی محدوده ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و به دنبال آن مرز ۲۹ میلیون تومان خواهد بود.

فعالان بازار سکه معتقدند که یکی از شروط مهم برای رسیدن سکه به مرز مقاومتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، حمایت دلار از سکه در امروز است. افراد دیگر نیز می‌گویند که اگر قیمت دلار امروز نسبت به روز قبل کاهش پیدا کند، احتمال برگشت سکه تا پله اول و دوم کانال ۲۸ میلیون تومانی محتمل خواهد بود.

در معاملات پشت خطی دیشب، قیمت دلار نوسان قابل توجهی نداشت و در رنجی مشخص به تجارت پرداخت. به نظر می‌رسد که سکه بازان امروز منتظر بازار دلار خواهند نشست تا مسیر حرکتی خود را مشخص کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =