به هوش باشید / بازار سکه در موقعیت حساس!

قیمت سکه در حال حاضر در موقعیت حساسی قرار دارد و در صورتی بتواند بالای ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تثبیت دهد احتمال ورود آن به کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک قیمت سکه امامی در معاملات نقدی دیروز به پرواز درآمد و از ۲۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به ۲۷میلیون و ۸۰۰هزار تومان رسید.در معاملات پشت خطی دیشب هم کمتر کسی حاضر بود دست به فروش سکه بزند و فلز گران بهای داخلی در محدوده ۲۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

سیگنال شبانه قیمت دلار به بازار سکه

از نگاه تحلیگران اقتصادی یکی از دلایل افزایش قیمت سکه ناشی از نوسان صعودی قیمت دلار بوده است. بنابر ادعای برخی از معامله گران، قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته به مرز ۴۹ هزار تومان نزدیک شد و همین امر سطح انتظارات برای احتمال رشد قیمت سکه در روز جاری را تقویت کرد.

در چنین شرایطی سطح قیمتی ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی دیوار محکم پیش روی سکه است. و حمایت ۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اولین پل حمایتی سکه است.

خروج بازار سکه از مدار؟

برخی از معامله گران می گفتند در شرایط فعلی در صورتی که در روز جاری  قیمت دلار  وارد کانال ۴۹ هزار تومان شود این امر ممکن است زمینه ساز ورود سکه به کانال ۲۸میلیون تومان شود.

اثر تحریم ها در بازار سکه

از سوی دیگر در شرایطی که خبر خاصی از مذاکرات برجام به گوش نمی رسد، تحریم‌های جدید علیه ایران مورد توجه معامله‌گران قرار گرفته و باعث شد سطح انتظارات در بازار تا حدودی صعودی شود.اتحادیه اروپا با تکرار ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین، از طریق ارائه پهپادهای جنگی، تحریم‌های جدیدی مرتبط با صنایع پهپادی علیه ایران اعمال کرد

پیش بینی قیمت سکه امروز ۴ مرداد

قیمت سکه  در حال حاضر در موقعیت حساسی قرار دارد و در صورتی بتواند بالای ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تثبیت دهد احتمال ورود آن به کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود.با این حال اگر در مرز فعلی یعنی ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حمایت نشود، احتمال عقب‌نشینی تا نیمه کانال مذکور وجود خواهد داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  1