طرح اعطای تسهیلات به دارندگان کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی پرداخت الکترونیک پاسارگاد

دارندگان دستگاه کارتخوان فعال بانک پاسارگاد با حداقل 10 تراکنش خرید یا حداقل 15 میلیون ریال مبلغ مجموع تراکنش‌ها در ماه که حداقل 3 ماه از فعالیت آن گذشته باشد می‌توانند با مراجعه حضوری به کلیه شعب بانک پاسارگاد جهت دریافت این تسهیلات اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، دارندگان دستگاه کارتخوان فعال بانک پاسارگاد با حداقل 10 تراکنش خرید یا حداقل 15 میلیون ریال مبلغ مجموع تراکنش‌ها در ماه که حداقل 3 ماه از فعالیت آن گذشته باشد می‌توانند با مراجعه حضوری به کلیه شعب بانک پاسارگاد جهت دریافت این تسهیلات اقدام نمایند.

تسهیلات مذکور به سپرده‌ها قرض الحسنه جاری، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت و حساب‌های دیجیتال تعلق می‌گیرد و پذیرندگان می‌توانند بر اساس مجموع امتیاز رسوب و امتیاز تراکنش روزانه خود امتیاز کسب نمایند.

جهت دریافت تسهیلات، پذیرندگان می‌توانند با هر 1 میلیون ریال رسوب روزانه در حساب یک امتیاز و با هر تراکنش خرید به مبلغ بیش از 2 میلیون ریال یک امتیاز دیگر کسب نمایند.

پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این شرکت به نشانی pep.co.ir مراجعه فرمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  7  =