جدول مبلغ کارمزد کارت به کارت و کارمزدهای بانکی

بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای، کارمزد خرید با کارت بانکی، کارت به کارت و انواع خدمات بانکی ریالی و الکترونیکی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ساناپرس کارمزد کارت به کارت انواع خدمات بانکی افزایش یافت و کارمزد خرید با کارت بانکی اعلام شد.کارت به کارت گران شد خریدهای کارتی مشمول کارمزد بانکی شدند. جزئیات و مبلغ افزایش کارمزد بانکی، خرید با کارت بانکی و کارت به کارت اعلام شد. بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای، جزئیات افزایش کارمزد بانکی برای انواع خدمات ریالی و الکترونیکی بانکی را اعلام کرد و از اجرای طرح کارمزد خرید با کارت بانکی خبر داد. بانک مرکزی بخشنامه انواع و حداکثر میزان کارمزد بانکی انواع خدمات ریالی و الکترونیکی، کارت به کارت و خرید با کارت بانکی را ابلاغ کرد.

کارمزد بانکی کارتخوان‌ها و کارت به کارت تغییر کرد و نرخ جدید کارمزد انواع خدمات بانکی اعلام شد. ​خریدهای کارتی نیز مشمول کارمزد شدند.

وقتی با کارت بانکی خرید می‌کنید، در واقع یک تراکنش بانکی خرید کارتی انجام شده که خریدار و فروشنده به عنوان دو طرف این تراکنش تاکنون کارمزدی بابت آن پرداخت نمی‌کردند. موضوعی که حالا با تغییراتی مواجه شده است و خرید با کارت بانکی مشمول کارمزد شده است.

اگر کسی با داشتن کارت یک بانک برای دریافت وجه نقد به شعبه بانک دیگری مراجعه می‌کند و خواهان دریافت بیش از ۲۰۰ هزار تومان باشد از آن کارمزد می‌گیرند، اما در بخشنامه بانک مرکزی چیزی به‌اسم کارمزد برداشت وجه از خودپرداز‌ها وجود ندارد.

فرارو: کارمزد برداشت وجه از خودپرداز‌ها خیلی زود توسط بانک مرکزی تکذیب شد. صبح روز چهارشنبه هفتم تیر همزمان با برداشت اشتباهی که برخی رسانه‌ها از بخشنامه نرخ جدید کارمزد خدمات بانکی داشتند، مدیر اداره نظارت بر نظام بانکی بانک مرکزی رسما اعلام کرد که برداشت وجه از خودپرداز‌ها مثل روال گذشته کارمزدی ندارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  49