بر لبه تکنولوژی حرکت می‌کنیم

رضا اکبری شمیرانی، رئیس هیئت‌مدیره شرکت دانش‌بنیان مهندسی صنایع یاس ارغوانی:

رئیس هیئت‌مدیره شرکت دانش‌بنیان مهندسی صنایع یاس ارغوانی در حاشیه بازدید از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک با رسانه‌ها گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی، رضا اکبری‌شمیرانی در پاسخ به این که اهداف و انگیزه های این شرکت از حضور در الکامپ گفت: «شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی، از قدمتی 20 ساله برخوردار است. این شرکت ابتدا در حوزه مدیریت و مشاوره به مدیران ارشد بانک فعالیت می‌کرد اما در راستای پیشرفت تکنولوژی، زمینه فعالیتش آرام آرام به حوزه‌های مدیریت و تحلیل داده، مدیریت پروژه ها، هوش مصنوعی و … گسترش پیدا کرد به گونه‌ای که اکنون بیشتر در این حوزه ها فعالیت می کند. ضمن این که در همین حوزه‌ها به شرکت‌های گوناگون حاکمیتی، شرکت‌های درون بانک و خود بانک نیز به ارائه خدمات می‌پردازد.»

شمیرانی در توضیح محصولاتی که شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی در نمایشگاه الکامپ ارائه می‌کند، چنین گفت: «ما در حوزه کنترل پروژه محصولات متعددی ارائه کرده‌ایم که در قسمت‌های گوناگون حاکمیتی به کار گرفته شده است. همچنین در حوزه تحلیل داده و کلان داده به ارائه محصولاتی پرداخته‌ایم که در بانک پیاده‌سازی شده است. ضمن این که با بانک مرکزی هم صحبت‌هایی داشته‌ایم و در حوزه حاکمیتی برایشان نقش مشاور را ایفا و به آن‌ها کمک می‌کنیم.»

رئیس هیئت‌مدیره شرکت دانش‌بنیان مهندسی صنایع یاس ارغوانی با اشاره به این که گروه هدف این شرکت نهادهای حاکمیتی هستند و کاری که انجام می‌دهد فنی و زیربنایی است در توضیح برنامه هایشان برای آینده گفت: «ما با توجه به برنامه‌ریزی و استراتژی انجام شده برای شرکت، بر روی لبه تکنولوژی حرکت می‌کنیم و به عنوان مثال یکی از موارد مورد توجه‌مان اپلیکیشن‌های هوشمند هستند. همان طور که می دانید شرکت گارتنر، از شرکت‌های فعال در حوزه تحقیقات و مشاوره در زمینه فناوری اطلاعات، حرکت در این مسیر را در سال 2023 موکدا توصیه کرده است. ما براساس برنامه‌ریزی انجام شده قطعا اپلیکیشن‌های هوشمندمان را توسعه خواهیم داد و تقریبا می‌توان گفت که در خصوص تمام محصولات‌مان به این سمت حرکت می کنیم. یکی دیگر از کارهایی شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی توجه ویژه ای است که جهان به هوش مصنوعی نشان داده است و بر همین اساس این شرکت بر تکنولوژی AI Edgeکار تمرکز کرد. این ها مواردی است که ما برای آن برنامه‌ریزی کرده ایم و می کوشیم با فراهم کردن زیرساخت‌ها و زمینه ها، دست کم برایش فرهنگ‌سازی کنیم و آمادگی‌اش را داریم که دستاوردها را نخست در حوزه حاکمیت بانک و سپس در دیگر حوزه ها ارائه کنیم.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  2  =