حرکت بازوی تحلیلی بانک ملت در ارائه خدمت به اصناف دیگر

ارزیابی مدیر روابط‌عمومی شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی، از حضور ۵ روزه در نمایشگاه الکامپ

مدیر راوبط‌عمومی شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی با اشاره به حضور موثر گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا و زیرمجموعه‌های آن در بیست‌و‌ششین نمایشگاه الکامپ، گفت: «ما با اهداف و انگیزه‌های مشخص و برنامه‌ریزی‌های دقیق در این رویداد مهم شرکت کرده‌ایم. باتوجه‌به استقبال گسترده و تعاملات صورت گرفته، انتظاراتمان برآورده شده و در آینده نیز دستاوردهای مهم‌ و کلیدی برای شرکت و هلدینگ خواهد داشت.»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی هلدینگ بهسازان فردا، نسرین زادمهر با بیان اینکه شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی،با زوی تحلیل داده و هوش مصنوعی بانک ملت است و کلیه امور مربوط به تحلیل دیتای این بانک را برعهده دارد، رویکرد تازه‌ این شرکت در ارائه خدمت به اصناف و کسب‌و‌کارها را تشریح کرد.

زادمهر، در پاسخ با این که شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی با چه پیش‌فرضی در نمایشگاه الکامپ حضور یافته، گفت: «یکی از اصلی‌ترین انتظارات شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی با 20 سال سابقه در حوزه تحلیل دیتا و تجربه موفق ارائه خدمات مشاوره و پیاده‌سازی ITIL و مدیریت ریسک فناوری اطلاعات و ریسک تطبیق، دیدار و ملاقات با دیگر شرکت‌های فعال در صنعت بانکداری و سایر صنایع بود.

ملاقات‌هایی که می‌تواند ضمن فراهم آوردن زمینه‌ای برای استفاده از تجربیات طرفین به قصد هم‌افزایی، بستری هم برای همکاری دو یا چندجانبه در آینده ایجاد کند. خوشبختانه انتظار شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی در این زمینه برآورده شد و ما توانستیم در زمینه تحلیل داده با مدیران شرکت‌هایی از جمله شرکت‌هایی از ترکیه، روسیه و ازبکستان ملاقات‌هایی صورت دهیم که امیدواریم فراهم‌کننده زمینه همکاری‌های آتی باشد.»

او با اشاره به محصول تازه عرضه شده از سوی شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی در نمایشگاه الکامپ و تغییر ایجادشده در جامعه هدف و کاربران آن افزود: «محصول تازه ما پلتفرم ارائه خدمات مشاوره اقتصادی به کسب و کارهای کوچک و متوسط مبتنی بر داده های روز اقتصادی است.

نسرین زادمهر در پایان با اشاره به این که در طول برگزاری رویدادهای بزرگی چون نمایشگاه الکامپ قطعا چالش‌هایی هم پیش می‌آید، تاکید کرد: «با وجود این، بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ بالاتر از انتظارات ما بود و امیدواریم تجربیات ارزشمند شکل‌گرفته در آن برای دوره‌های آینده مدنظر قرار بگیرد.

روابط‌عمومی‌ها چشم بینای مجموعه در نمایشگاه‌هایی مثل الکامپ هستند و از نزدیک و به‌طور دقیق نیازهای شرکا و بازدیدکنندگان و کسب‌و‌کارها را پایش می‌کنند. ما در نمایشگاه به یافته‌هایی رسیده‌ایم که در آینده از آن‌ها برای کمک به شرکت در مسیر رشد و تعالی و ارزش‌آفرینی استفاده خواهیم کرد.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  23  =  29