پلتفرم فرانک دگردیسی را در اکوسیستم بانکداری رقم می زند

معاون توسعه کسب و کار شرکت بهسازان ملت با اشاره به رونمایی از پلتفرم فرانک بانک ملت در نمایشگاه الکامپ گفت: انتظار داریم پلتفرم فرانک بحث یکپارچگی و دگردیسی را در اکوسیستم رقم بزند.

منیر ابراهیمی زاده؛ به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، علی رحیمی پور معاون توسعه کسب و کار شرکت بهسازان ملت در پنل نشست تخصصی معاونت توسعه کسب و کار شرکت بهسازان ملت در سالن ۳۸ غرفه بانکداری الکترونیک افزود: بحث بانکداری باز ۱۰ سالیست که مطرح شده و در چند سال اخیر نیز از سوی اساتید مختلف کارشناسان بیان شده هست اما واقعیت اینکه در زندگی روزمره و واقعی آنچه را که بیان می‌کنیم می‌خواهیم که در واقعیت داشته باشیم.

در حال حاضربین ایده پردازی تا اجرا یک فاصله زمانی وجود دارد،به طور مثال آنچه از سوی تریدها در خصوص بانکداری باز صحبت می‌شود آیا هنوز در زندگی واقعی وجود دارد؟

وی با بیان اینکه کار کردن بسیار پیچیده است و در مقابل اجرا نیز از آن پیچیده‌تر گفت: در حال حاضر سیستم‌های مخابراتی و بانکی در حوزه الکترونیک پیشران هستند متاسفانه در حوزه بانکداری استارت‌آپ‌ها در اجرا به مشکلاتی برخوردند، چرا که آنچه مطالعه کرده بودند اجرای آن در زندگی واقعی با دشواری رو به رو است.

رحیمی پور ادامه داد: یکی از مشکلات شرکت‌های فعال در حوزه دیجیتال بحث داده‌ و داده‌های باز است. در حال حاضر در کشور ما دسترسی به داده کمی سخت است برای پیشرفت و استفاده از فناوری هوش مصنوعی در تمام حوزه‌های سلامت بانکداری نیاز به داده است.

وی ادامه داد: بلوغ فناوری اطاعات در حوزه بانکی و در دیگر حوزه‌ها وجود ندارد و باید بلوغ داده برای بهره مندی از هوش مصنوعی و بلاکچین داشته باشیم.

رحیمی پور گفت: ما در استفاده از فناوری ها باید به این نتیجه برسیم که داده های خود را به اطلاعات،دانش، خرد و حکمت برسانیم و در همه حوزه ها بتوانیم پلتفرمی از داده ها داشته باشیم.

وی با اشاره به رونمایی از پلتفرم فرانک بانک ملت در این نمایشگاه گفت: انتظار داریم پلتفرم فرانک بحث یکپارچگی و دگردیسی را در اکوسیستم رقم بزند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  8  =  1