اثر دیپلماسی روی بازار سکه / پیش بینی قیمت سکه در اولین روز تیر ۱۴۰۲

فعالان بازار معتقدند فلز گران بهای داخلی در شرایط کنونی به مرز حساسی برگشته و در صورتی که بازار سکه در اولین روز هفته شاهد قدرت نمایی معامله گران کاهشی باشد احتمال عقب نشینی تا مرز 28 میلیون تومان وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اقتصادنیوز ،حلقه اخبار و گمانه زنی های سیاسی در چند وقت اخیر  روز به روز تنگ تر می شود و همین امر باعث شده قیمت سکه امامی در سرازیری قرار بگیرد. فلز گران بهای داخلی شب گذشته در معاملات نقدی در محدوده 28 میلیون و 200 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز گذشته تقریبا 300 هزار تومان کاهش را نشان می دهد.

 پیش بینی قیمت سکه در اولین روز تیر 1402

فعالان بازار معتقدند فلز گران بهای داخلی در شرایط کنونی به مرز حساسی برگشته و در صورتی که بازار سکه در اولین روز هفته شاهد قدرت نمایی معامله گران کاهشی باشد احتمال عقب نشینی تا مرز 28 میلیون تومان وجود دارد.معامله گران قدیمی بازار باور دارند در صورتی که مرز مقاومتی 28 میلیون تومان هم از دست برود احتمال ریزش تا سطح 27 میلیون و 600 هزار تومان وجود دارد.

لبخند دیپلماسی به بازار سکه

بررسی ها نشان می دهد دلار در معاملات پشت خطی دیشب کمتر کسی تمایل به به خرید  و فروش دلار داشته و اسکناس آمریکایی تقریبا رنج شد؛برخی از سکه بازان معتقدند در صورتی که در اولین روز تیر ماه بازیگران ارزی از مرز 48 هزار و 800 تومان حمایت کنند این امر ممکن اس قدرت کاهشی های بازار سکه را تا حدودی کنترل کند. با این حال عده ای دیگر می گفتند که لبخند دیپلماسی به بازار سکه باعث شده کمتر کسی دست به خرید برند و در صورتی که سیگنال های جدید و مثبتی از عمان ؛ قطر و کویت به تهران مخابره شود احتمال فشار فروش بیشتر خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  ⁄    =  2