بررسی عملکرد بیمه ملت در دو ماه نخست ۱۴۰۲/ درآمد حق بیمه به بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان رسید

بررسی عملکرد دو ماهه نخست شرکت بیمه ملت نشان می دهد جمع درآمد حاصل از قراردادهای بیمه ای تا پایان اردیبهشت 1402 به 456 میلیارد تومان بالغ گردید. این رقم در مدت مشابه سال قبل 329 میلیارد تومان بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ریسک نیوز، شرکت بیمه ملت در نخستین ماه سال مالی 1401 درآمد حق بیمه ای معادل 139 میلیارد تومان محقق کرد.

در ماه دوم نیز شاهد تحقق درآمد 318 میلیارد تومانی بودیم و به این ترتیب جمع درآمد حاصل از قراردادهای بیمه ای تا پایان اردیبهشت 1402 به 456 میلیارد تومان بالغ گردید.

این رقم در مدت مشابه سال قبل 329 میلیارد تومان بود. در سبد درآمدی این شرکت رشته ثالث – اجباری رتبه نخست را با سهم 26 درصدی میان رشته های مختلف حق بیمه به خود اختصاص داده است.

رشته زندگی اندخته دار و کشتی نیز به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.

رقم خسارت پرداختنی اعلام شده در بازه زمانی مورد بررسی در مجموع به 281 میلیارد تومان رسید.  در مقطع مشابه سال قبل این رقم 174 میلیارد تومان گزارش شده بود.

رشته درمان، ثالث اجباری و بدنه خودرو به ترتیب جایگاه اول تا سوم را با سهم 50 درصد، 16 درصد و 13 درصد در سبد خسارت پرداخت شده در 2 ماه نخست سال جاری به خود اختصاص داده اند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =