بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری می‌شود؟

رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار، پدر فقیر، دلیل دوست داشتن بیت کوین و زمانی که شروع به سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال کرد را به اشتراک گذاشته است. او با انتظار دیدن ۱۰۰ هزار دلار به ازای هر بیت کوین، تأکید کرد که این ارز دیجیتال به کمک مالی فدرال رزرو یا دولت نیاز ندارد زیرا «پول مردم» است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از خبرآنلاین، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، پنجشنبه در توییتر دلیل دوست داشتن بیت کوین را به اشتراک گذاشت. او انتظار دارد قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار برسد. پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال ۱۹۹۷ توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از ۳۲ میلیون نسخه از کتاب به بیش از ۵۱ زبان در بیش از ۱۰۹ کشور فروخته شده است.

کیوساکی روز پنجشنبه در توییتی توضیح داد که سال‌ها پیش، شاهد صعود قیمت بزرگترین ارز دیجیتال به ۲۰۰۰۰ دلار بود و سپس تقریباً تمام ارزش آن کاهش یافت. در آن زمان او فکر می کرد بیت کوین تمام شده است. با این حال، زمانی که بیت کوین به آرامی به ۶۰۰۰ دلار رسید، «بسیاری» از آن را خرید. استدلال او این بود که مردم از بیت کوین حمایت می کنند و نه فدرال رزرو یا دولت. بیت کوین به فدرال رزرو یا دولت برای نجات آن نیازی ندارد زیرا پول مردم است.

در برنامه اخیر رادیو پدر پولدار، نویسنده مشهور فاش کرد که ۶۰ بیت کوین را به قیمت هر سکه ۶۰۰۰ دلار خریداری کرده است. او همچنین قبلاً گفته بود که مقداری بیت‌کوین دیگر را به قیمت ۹۰۰۰ دلار خریداری کرده است.

کیوساکی مدت زیادی است که بیت کوین را در کنار طلا و نقره توصیه کرده است. او اخیرا گفته است که انتظار دارد قیمت بیت کوین همچنان در حال افزایش باشد. او در توییت روز پنجشنبه خود به قیمت ۱۰۰۰۰۰ دلار بیت کوین اشاره کرد. با این حال، او در فوریه پیش‌بینی کرد که بیت کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۵۰۰۰۰۰ دلار خواهد رسید در حالی که طلا به ۵۰۰۰ دلار و نقره به ۵۰۰ دلار در همان بازه زمانی خواهد رسید.

این نویسنده مشهور همچنین بارها در مورد اقتصاد ایالات متحده و جهت گیری دلار آمریکا هشدار داده است. ماه گذشته، او پیش‌بینی کرد که افزایش نرخ‌های فدرال رزرو باعث سقوط سهام، اوراق قرضه، املاک و مستغلات و همچنین دلار آمریکا می‌شود. او همچنین نسبت به تورم شدید هشدار داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  2