پیش بینی قیمت سکه امروز ۱۹ فروردین/ سکه نزولی می شود؟

قیمت دلار در هفته گذشته توان معناداری برای رشد نداشت و در یک دامنه ثابت نوسانات نسبتا محدودی را به ثبت رساند تا از سوی بازار ارز نیز قیمت سکه تحریک نشود.

اکوایران، اونس طلا در انتهای هفته تا نزدیکی مرز 2 هزار دلاری افت کرد تا انتظارات نزولی تا اندازه‌ای در بازار سکه تقویت شود.

در کنار این مسأله،  قیمت دلار  در هفته گذشته توان معناداری برای رشد نداشت و در یک دامنه ثابت نوسانات نسبتا محدودی را به ثبت رساند تا از سوی  بازار ارز  نیز  قیمت سکه  تحریک نشود.

به این ترتیب در صورتی که در ابتدای روز جاری،  قیمت دلار  رشد معناداری را به ثبت نرساند، احتمال افت در بازار سکه بالا خواهد بود.

حباب سکه  در انتهای هفته بالای مرز 30 درصدی قرار داشت و دشوار است که فاصله  قیمت سکه  بازار و ارزش ذاتی در این سطح باقی بماند. در این شرایط در ابتدای هفته برای کاهش حباب یا باید  قیمت دلار  بالا برود یا اینکه  قیمت سکه امامی  در مسیر نزولی قرار بگیرد.

ارزش ذاتی سکه در انتهای هفته در کانال 24 میلیون تومانی قرار داشت، حال آنکه در بازار کمتر کسی حاضر بود زیر محدوده 31 میلیون و 500 هزار تومان اقدام به فروش فلز گرانبهای داخلی کند.در صورت عدم رشد دلار دشوار است که  قیمت سکه  را بتوان با حباب بالای 30 درصد بالاتر از کانال 31 میلیون تومان نگه داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

29  +    =  32