الزام پزشکان به استفاده از کارتخوان/ تخلف را به شماره «۱۵۲۶» اعلام کنید

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۲ باز هم بر استفاده پزشکان از کارت‌خوان تأکید شده و چنانچه استفاده نکنند طبق قانون پایانه فروشگاهی با مجازات‌های مکرر مواجه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بهمن بادکو، مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: استفاده از کارت خوان برای پزشکان الزامی است، لذا طبق آمار اکثر پزشکان استان کارت‌خوان را دریافت کرده‌اند، اما در استفاده از کارت‌خوان با توجه به شکایت مردم؛ متأسفانه بعضی از پزشکان استفاده از آن را رعایت نمی‌کنند.

وی ادامه داد: در قانون بودجه ۱۴۰۲ باز هم بر استفاده از کارت‌خوان تأکید شده و چنانچه استفاده نکنند طبق قانون پایانه فروشگاهی به مجازات‌های مکرر مواجه خواهند شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: مردم تخلفات پزشکان در این زمینه را  با تماس با ۱۵۲۶ اطلاع‌رسانی یا به صورت گزارش مکتوب اعلام کنند تا طبق قوانین و مقررات با اعلام به پلیس امنیت اقتصادی به دادگستری معرفی می‌شوند.

وی در پایان از تفویض اختیار بخشودگی جرایم و تقسیط بدهی مالیاتی را تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۲، خبر داد و افزود: مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم زمستان ۱۴۰۱ تا تاریخ ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄  6  =