شاخص اثربخشی شرکت های PSP کشور چقدر است

شرکتهای به پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک سداد، آسان پرداخت پرشین، سپ، پرداخت الکترونیک سپهر و کارت اعتباری ایران کیش در بهمن ماه به رقمی بالاتر از یک در شاخص اثربخشی دست یافتند. یعنی جذب مجموع مبلغ تراکنش های این 6 شرکت بر روی کارتخوان ها بیش از سهم تعداد کارتخوان های آن ها از کل کارتخوان های کشور بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به بیان دیگر نحوه توزیع کارتخوان های فروشگاهی این شرکتها به نحوی بوده که در جذب بیشتر مبلغ تراکنش ها به نسبت سایر شرکت ها عملکرد موفقتری از خود نشان دادند.

عمده ترین تغییر در میزان شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان های فروشگاهی فعال سیستمی طی بهمن ماه نسبت به دی ماه 0،039 واحد کاهش بود که در شرکت پرداخت الکترونیک سداد رخ داد.

علت این موضوع کاهش سهم تعداد پایانه های کارتخوان فروشگاهی فعال سیستی و سهم مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشگاهی این شرکت است.

شرکتهای آسان پرداخت پرشین، سپ، پرداخت الکترونیک سپهر و کارت اعتباری ایران کیش که شاخص بالای یک دارند در بهمن ماه موفق شدند تغییرات مثبتی را در این بخش نسبت به دی ماه ثبت کنند.

گفتنی است در بهمن ماه شرکتهای فراپردازان آروند امید، الکترونیک کارت دماوند، پرداخت نوین آرین، فن آوا کارت، پرداخت الکترونیک پاسارگاد و تجارت الکترونیک پارسیان با شاخص اثربخشی کمتر از یک همراه بودند. البته در این میان شاخص اثربخشی تجارت الکترونیک پارسیان نزدیک به یک بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  ⁄    =  22