پرداخت تسهیلات «تبصره ۱۶» شتاب بگیرد/ برگشت اعتبار نداریم

دهدشت_ رئیس اداره کار کهگیلویه گفت: باید پرداخت تسهیلات «تبصره ۱۶»توسط بانک ها شتاب بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سید سلیمان کریمی با اشاره به تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: سهم ثبت نام کنندگان مشاغل خانگی شهرستان کهگیلویه مبلغ ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود که به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در شهرستان مبلغ یک میلیارد تومان نیز اضافه بر سهمیه معرفی شده است، خاطر نشان کرد: در شهرستان کهگیلویه هیچ گونه برگشت وام مشاغل خانگی نداریم.

کریمی همچنین سهمیه تسهیلات اشتغال خانگی لنده را ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از این مقدار ۲ میلیارد و۱۰۰ میلیون تومان معرفی و بقیه در حال معرفی به بانک هستند.

رئیس اداره کار کهگیلویه همچنین از معرفی و تکمیل سهمیه ۴ میلیارد و۲۰۰ میلیون تومانی شهرستان چرام خبر داد.

کریمی سود بانکی این تسهیلات را ۴ درصد عنوان کرد و گفت: وام‌های مستقل و تک نفره تا سقف ۵۰ میلیون تومان و به ازای تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان دارای پشتیبان پرداخت می‌شوند.

وی با بیان اینکه مشاغل خانگی در ۴۸۰ رسته در سامانه تعریف شده‌اند، افزود: رسته‌های زیر مجموعه خدمات، صنعت و ورزش و زیر مجموعه دستگاه‌های اجرایی از جمله فرهنگ و ارشاد، جهاد کشاورزی، تربیت بدنی و صنعت معدن با ثبت نام در سامانه و در صورت عدم مشکل در گرفتن مجوز به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

کریمی با تقدیر از عملکرد بانک‌های عامل ابراز امیدواری کرد: بانک‌ها با اهتمام به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ میزان همکاری خود را با مردم افزایش دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  18