فعال شدن حساب های وکالتی برای خرید محصولات شرکت سایپا در بانک توسعه تعاون

در نشست مشترک مدیر عامل بانک توسعه تعاون و مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا در خصوص فعال کردن حساب های وکالتی برای خرید محصولات شرکت سایپا در بانک توسعه تعاون توافقاتی صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان اصفهان ، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در مراسم افتتاحیه سایناS اتوماتیک و دوگانه سوز،ضمن بازدیدازخطوط تولید شرکت سایپا سیتروئن کاشان و افتتاح خط جدید ساینا اتوماتیک و دوگانه سوز،در دیدار با محمدعلی تیموری، مدیر عامل شرکت سایپا برهمکاری استراتژیک بانک توسعه تعاون و گروه خودرو سازی سایپا و حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی و توسعه تعاملات ارزی و ریالی و تقویت سطح همکاری مشترک و حساب های وکالتی بانک توسعه تعاون و شرکت سایپا تاکید کرد.
شیخ حسینی درسفر به کاشان ،ابتدا با حضور در شرکت خودرو سازی سایپا سیتروئن کاشان با مدیرعامل این شرکت سایپا و دیگر مدیران ارشد به تشریح ظرفیت ها و توانمندی های بانک توسعه تعاون پرداخت وگفت: بانک توسعه تعاون آمادگی دارد تا در قالب یک سبد کامل و متنوع محصولات ، خدمات مالی متناسب با نیازها و خواسته های ‏این شرکت‌ را ارائه کند .
مدیر عامل بانک توسعه تعاون بیان کرد: بانک توسعه تعاون با ارائه خدمات گسترده و حمایت همه جانبه از صاحبان صنایع، تولید کنندگان، صنعتگران، کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان در جهت افزایش فرصت های اشتغالزایی، رونق تولید و …. با روش های مختلف خدمات مالی توانسته گام های اساسی و مهمی در راستای اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخلی و از همه مهم تر اشتغالزایی بردارد.
وی ادامه داد: بانک توسعه تعاون با ارائه خدمات بانکی و تامین منابع ارزی و ریالی با ارائه خدمات متنوع در حوزه ریالی، طریق ال سی، حواله ارزی، خرید دین و ضمانت نامه های اوراق گام می تواند کمک شایانی در جهت توسعه و بسط فعالیت های شرکت سایپا داشته باشد.
محمدعلی تیموری،مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن تقدیر از حمایت و همکاری بانک توسعه تعاون در جهت کمک به توسعه و رونق تولید، گفت:درک صحیح از اهمیت تولید در شرایط جنگ اقتصادی ،موجب حمایت‌ هدفمند از صنعت خودرو و قطعه‌سازی به ‌ویژه گروه سایپا باعث ایجاد انگیزه و تولیدبیشتر در کشور خواهد شد.
درادامه مدیر عامل شرکت خودرو سازی سایپا برای تقویت و هم افزایی بیشتر بانک توسعه تعاون و مجموعه بزرگ سایپا ازتوافق بعمل آمده درخصوص فعال شدن حساب های وکالتی برای خرید محصولات سایپا در بانک توسعه تعاون خبر داد .
گفتنی است طی تفاهم نامه منعقده بانک توسعه تعاون و شرکت خودروسازی سایپا سیتروئن کاشان تاکنون مبلغ 20 میلیارد ریال تسهیلات به پرسنل این مجموعه پرداخت شده و مقرر شد ارائه خدمات نوین بانکی به کارکنان گروه سایپا با سرعت و با تکیه بر امکانات به روز و با کیفیت عالی در دستورکار قرار گیرد تا بتوان با هم افزایی، باعث تعامل همکاری متقابل در شرکت خودرو سازی سایپا و بانک توسعه تعاون شد.
در این بازدید معادی معاون مدیرعامل در امور استان ها و شعب ، بخشا معاون مدیرعامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، محمدی مدیرامور اعتباری، رحمان پور مدیر امور استان ها، محترم مدیر شعب استان اصفهان، حضور داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =