درآمد بهمن ماه آسیاتک؛ عبور دوباره از مرز ۱۲۱ میلیارد تومان

صورت‌های مالی منتشرشده آسیاتک در سایت کدال از افزایش درآمد این شرکت در بهمن ماه خبر می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از زومیت براساس صورت‌های مالی ماه اخیر شرکت انتقال داده‌های آسیاتک درآمد بهمن ماه این شرکت نسبت به ماه دی افزایش پیدا کرده است. این درآمد که در اولین ماه زمستان ۱۱۴ میلیارد تومان بود، حالا به بیش از ۱۲۱ میلیارد تومان رسیده است. به این ترتیب، آسیاتک موفق شده بار دیگر به درآمد ۱۲۱.۳ میلیارد تومانی برسد.

آسیاتک در آذر ماه هم حدود همین رقم ۱۲۱.۳ میلیارد تومان را در میزان درآمد خود تجربه کرده بود و حالا هم بعد از کاهش هفت میلیارد تومانی در دی ماه، بار دیگر به همین درآمد ۱۲۱ میلیارد تومانی دست پیدا کرده است.

مثل همیشه عمده درآمد این شرکت از خدمات اینترنت به دست آمده است. حدود ۷۹.۸ میلیارد تومان از درآمد آسیاتک به این خدمات مربوط شده که حدود ۶ میلیارد تومان بیشتر از ماه گذشته است. درآمد خدمات فناوری اطلاعات این شرکت در ماه گذشته هم کمی بیشتر از ۴۰ میلیارد تومان بوده است.

فروش کالا نیز محل درآمدی دیگری است که در صورت‌های مالی آسیاتک ذکر می‌شود. طبق صورت مالی منتشرشده در سایت کدال، شرکت آسیاتک در بهمن ماه ۱.۴ میلیارد تومان از فروش کالا به دست آورده که در مقایسه با ماه گذشته (۱.۷ میلیارد تومان) کاهش اندکی داشته است. مجموع درآمدهای شناسایی‌شده آسیاتک از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهمن نیز بیش از یک هزار و ۱۶۳ میلیارد تومان اعلام شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  68  =  71