سامانه «شاپرک من» راه‌اندازی شد

شرکت شاپرک با هدف توسعه ارتباط پذیرندگان و ارائه اطلاعات به آنها، آموزش و فرهنگ‌سازی، در نهمین همایش نظام‌های پرداخت سامانه «شاپرک من» را راه‌اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، کارگاه ارائه محصول «شاپرک من» با هدف توسعه ارتباط پذیرندگان و ارائه اطلاعات به آنها، آموزش و فرهنگ سازی در نهمین همایش نظام های پرداخت برگزار شد.

از امکانات این سامانه می توان به مشاهده تراکنش های انجام شده بر روی پایانه ها، دریافت گزارش آماری از تعداد و مبلغ تراکنش ها، مشاهده اطلاعات فروشگاه ها و پایانه های تحت مدیریت و مشاهده عملکرد تراکنشی دوره ای فروشگاه ها و پایانه های تحت مدیریت اشاره کرد.

شاپرک من؛ سامانه ای است که با ارائه اطلاعات دقیق به صاحبان مشاغل این امکان را به آنها می دهد که صورتحساب و عملکرد مالی خود را بر روی تمامی پایانه های فروشگاهی به تفکیک و همچنین در بازه های زمانی تعیین شده و مورد نظر مشاهده کنند.

امکان مشاهده تراکنش ها به صورت تجمیعی شرکت های پرداخت مختلف، دریافت سرجمع مبلغ و تعداد تراکنش ها به تفکیک نوع آنها، امکان مشاهده مجموع تراکنش های انجام شده و موفق بر اساس بازه های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه، دریافت آمارهای تحلیلی به ازای هر فرد پذیرنده به تفکیک ماه های مختلف و صرفه جویی در وقت و توجه به محیط زیست از ویژگی های اصلی این سامانه است.

قابلیت های آینده

از قابلیت های آینده این سامانه می توان به ایجاد دسترسی پذیرندگان حقوقی، ایجاد دسترسی شرکای پذیرندگان، اطلاع رسانی تغییرات در پروفایل پذیرنده اشاره نمود.

قابلیت های سامانه

ثبت نام پذیرندگان: ثبت نام پذیرنده شاپرکی در سامانه بر اساس مطابقت کدملی و شماره همراه پذیرنده و ارسال پیامک احراز هویت انجام می شود.

نمودارها: امکان مشاهده جمع تعداد و مبلغ تراکنش های شش روز گذشته و شش ماه گذشته پذیرنده در داشبورد سامانه وجود دارد.

فروشگاه ها: پذیرنده می تواند با ورود به قسمت فروشگاه، فهرست فروشگاه های تحت مالکیت خود را بهمراه جمع مبلغ تراکنش های روز قبل مشاهده کند.

پایانه: پس از انتخاب هر یک از پایانه ها، ریزتراکنش های انجام شده بر اساس نوع تراکنش بصورت سرجمع مبلغ و تعداد قابل مشاهده است. همچنین مشخصات پایانه و فهرست شباهای متصل به آن برای کاربر سامانه قابل مشاهده است.

گزارش تراکنش ها: امکان مشاهده مجموع تراکنش های انجام شده و موفق بر اساس بازه های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه به تفکیک نوع تراکنش (قبض و شارژ، خرید و مانده گیری) به ازای هر فروشگاه و پایانه در سامانه تعبیه شده است.

شرکت های پرداخت: کاربر پذیرنده می تواند اطلاعات نشانی و تلفن شرکت های پرداخت الکترونیک را در این بخش مشاهده کند.

اطلاع رسانی: مدیر سامانه می تواند اطلاعیه ضروری خود را از طریق این بخش از سامانه به اطلاع پذیرنده برساند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

43  −    =  39