روز حساس در بازار سکه / پیش بینی قیمت سکه امروز

با افزایش روز گذشته، سکه امامی به مقاومت بزرگ 30 میلیون تومانی رسیده است و برخی فعالان باور دارند که فلز گرانبهای داخلی در آستانه این مرز می‌تواند دچار اصلاح قیمت شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اکوایران، روز دوشنبه  سکه امامی  صعود سنگینی را تجربه کرد و توانست با عبور از کانال 28 میلیون تومانی تا انتهای کانال 29 میلیون تومانی پیشروی کند.

برخی از فعالان عنوان می‌کردند که دیروز  قیمت سکه  در مقاطعی توانست تا محدوده 29 میلیون و 900 هزار تومان افزایش را به ثبت برساند.

با افزایش روز گذشته،  سکه امامی  به مقاومت بزرگ 30 میلیون تومانی رسیده است و برخی فعالان باور دارند که فلز گرانبهای داخلی در آستانه این مرز می‌تواند دچار اصلاح قیمت شود.

برخی تحلیلگران فنی باور دارند که سکه امامی بدون اصلاح قیمت دچار افزایش قیمت شده است و چنین صعودهایی می‌تواند با اصلاح قیمت سنگین‌تری همراه شود. با این حال، شماری از سکه‌بازان باور دارند که این فلز گرانبها می‌تواند به رشد هیجانی خود ادامه دهد و حتی از مرز 30 میلیون تومانی عبور کند.

از نگاه بیشتر فعالان، روند آتی سکه به رشد یا  کاهش قیمت دلار  بستگی خواهد داشت. در صورتی که اسکناس آمریکایی بالای مرز 50 هزار تومانی قرار بگیرد، احتمال رشد بیشتر  قیمت سکه  وجود خواهد داشت. با این حال، افت قیمت دلار، می‌تواند سکه را در سرازیری قیمت قرار دهد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  10  =