میزان تراکنش ناموفق PSP ها در آذرماه چقدر بوده است؟

در بولتن شاپرک بررسی شد؛

سهم خطای پذیرندگی از تعداد کل تراکنش های هر شرکت PSP محاسبه  گردیده تا بررسی شود که کدام شرکت عملکرد بهتری از این منظر داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،عملکرد شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت از منظر تراکنش های ناموفق حوزه پذیرندگی مورد بررسی بولتن شاپرک در آذرماه قرار گرفت. هدف آن، انجام مقایسه ای بین شرکت ها در پشتیبانی از تراکنش های صحیح و دقت در عملکرد می باشد. بدین منظور سهم خطای پذیرندگی از تعداد کل تراکنش های هر شرکت PSP محاسبه  گردیده تا بررسی شود که کدام شرکت عملکرد بهتری از این منظر داشته است.

در ماه آذر شرکت “تجارت الکترونیک پارسیان “، با رقمی برابر با 015/0 درصد، بهترین عملکرد از منظر نسبت خطای پذیرندگی به مجموع تراکنش ها را در میان سایر شرکت ها داشته است. در مقابل شرکت “پرداخت نوین آرین” با کسب رقم 117/0 درصد باالترین عدد شاخص مذکور را به خود اختصاص داده است.
در ماه جاری عملکرد بیشتر شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت به ویژه شرکت ” پرداخت نوین آرین ” به گونه ای بوده که سبب کاهش 12/41 درصدی در خطای پذیرندگی شبکه شده است.

در مقایسه ماهانه عملکرد این شرکت ها مالحظه می شود که بیشترین کاهش در نسبت خطای پذیرندگی به کل تراکنش ها (عملکرد مثبت)، با رقمی برابر با 760/0 درصد در شرکت “پرداخت نوین آرین” رخ داده است.
همچنین شرکت “الکترونیک کارت دماوند” با رقم 041/0 درصد افزایش، بیشترین رشد را نسبت به سایر شرکت ها در این شاخص تجربه کرده است.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  49