۳ هتل محبوب در مشهد از دیدگاه مسافرین کدام است؟

مشهد در طول سال پذیرای گردشگران و زائران بسیاری است. از این رو در این شهر شلوغ و پرهیاهو اقامتگاه‌ها و هتل‌های متعددی با سطوح مختلف امکانات و خدمات موجود است.

بهترین کار این است قبل از سفر، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید تا سفرتان را بدون دغدغه و با آرامش خاطر بگذرانید. جهت آشنایی بیشتر شما و امکان تصمیم‌گیری راحت‌تر، در ادامه 3 هتلی که مسافرین مشهد رضایت بیشتری از آن‌ها داشته‌اند را معرفی کرده‌ایم. پس با همراه شوید.

هتل الماس 2 مشهد

گروه هتل‌های الماس که سابقه درخشانی در امر هتلداری و میزبانی از میهمانان مشهد مقدس را دارد، پس از موفقیت در تاسیس و اداره‌ هتل الماس ۱ مشهد، در اواخر سال ۱۳۹۵ هتل الماس 2 مشهد را با 5 ستاره افتتاح کرد.

این هتل که در جوار حرم مطهر رضوی بنا شده، دارای ساختمانی ۲۵ طبقه و مجموع ۲۱۷ فضای اقامتی شامل اتاق و سوئیت است. هتل الماس ۲ یکی از مجلل‌ترین هتل‌های مشهد به شمار می‌رود.

یکی از مهمترین موارد در انتخاب محل اقامت برای زائران نزدیک بودن هتل به حرم رضوی است. رزرو هتل الماس ۲ مشهد علاوه بر داشتن امکانات رفاهی خوب، به دلیل نزدیکی به حرم امام رضا (ع) یک گزینه عالی برای اقامت در مشهد به شمار می‌رود.

هتل الماس ۲ در خیابان امام رضا قرار گرفته و به همین دلیل میهمانان به سایر مناطق شهر به راحتی دسترسی دارند. همچنین اگر به خرید علاقه دارید یا قصد دارید برای عزیزانتان سوغاتی تهیه کنید، می‌توانید در مدت کوتاهی به بازار رضا و مجتمع تجاری زیست خاور رفته و از خرید لذت ببرید.

گفتنی است این دو بازار شرایط متفاوتی را دارند یکی از این بازارها حال و هوای سنتی داشته و دیگری مدرن و مجهز است.

هتل قصر الضیافه مشهد

هتل قصر الضیافه مشهد به لحاظ موقعیت مکانی یکی از هتل‌های منحصر به فرد مشهد به حساب می‌آید، زیرا در ضلع شرقی و قسمت ورودی صحن هدایت حرم مطهر رضوی قرار گرفته و بخشی از آن نیز در حرم واقع شده است.

موقعیت مکانی ایده‌آل برای زائران، تنها ویژگی مثبت این هتل نبوده و علاوه بر آن مسافران امکانات رفاهی مطلوبی نیز در اختیار خواهند داشت، از جمله تلویزیون، یخچال، تلفن، آسانسور، خشکشویی، خانه‌داری، کافی‌شاپ، رستوران و فضای سبز.

علاوه بر این می‌توانید از این هتل 5 ستاره به اماکن گردشگری همچون مسجد گوهر شاد، موزه قرآن، گنبد خشتی، موزه ظروف، موزه آستان قدس رضوی، موزه نجوم و ساعت، موزه هنرهای تجسمی، فرهنگسرای بهشت، آرامگاه شیخ بهایی، کلیسای انجیلی و بازار مرکزی دسترسی پیدا کنید.

رزرو هتل در مشهد

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد در سال ١٣٩٥ با 5 ستاره به بهره برداری رسید. پارسیس در زبان یونانی به معنی مرد پارسی است. این هتل نوساز ٨ طبقه داشته و در مجموع با ١١٢ فضای اقامتی در قالب اتاق، سوئیت و آپارتمان میزبان میهمانان است.

هتل پارسیس از لحاظ دسترسی به حرم یک گزینه مناسب برای مسافران مشهد به شمار می‌رود؛ زیرا تنها ٥٠٠ متر با حرم رضوی فاصله دارد. همچنین هتل به فرودگاه مشهد، مراکز خرید ١٧ شهریور و راه آهن دسترسی خوبی دارد.

به طوری که شما می‌توانید در مدت زمانی بین ۸ تا ۲۳ دقیقه به ایستگاه راه آهن، پایانه مسافربری و فرودگاه مشهد برسید. بازار رضا و مجتمع تجاری الماس شرق نیز حداکثر ۲۱ دقیقه از هتل فاصله دارند. علاوه بر این مسافران از مرکز تجاری خود هتل نیز می‌توانند خرید کنند.

هتل مشهد

چگونه هتل‌های مشهد را آنلاین رزرو کنیم؟

تا این جا با خلاصه‌ای از مشخصات این سه هتل که مسافرین قبلی رضایت بالایی از آن‌ها داشته‌اند، آشنا شدید. اگر می‌خواهید اطلاعات دقیق‌تری از امکانات و مشخصات هتل‌ها پیدا کنید، منطقی است به سایت‌های رزرو اینترنتی هتل مراجعه کنید.

در این صورت می‌توانید قیمت اتاق‌ها، لیست امکانات، قوانین، نظر مسافرین قبلی، آدرس، موقعیت مکانی در نقشه، فاصله از نقاط گردشگری مهم، تصاویر اتاق‌ها و… را به طور کامل بررسی کرده و درنهایت اتاق مورد نظر خود را آنلاین رزرو کنید.

اصولا در سایت‌های رزرو اینترنتی همچون جااینجاس می‌توانید از تخفیف‌های ویژه هنگام پرداخت هزینه بهره‌مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به www.jainjas.com  مراجعه کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ⁄  8  =