علیرضا بیجار مدیرعامل جدید شرکت مهندسی نرم افزار شقایق شد

مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت مهندسی نرم افزار شقایق برگزار شد و دکتر علیرضا بیجار به سمت مدیرعاملی جدید این شرکت منصوب گردید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، طی مراسمی با حضور مدیران ارشد گروه بهسازان فدرا و بانک ملت مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت مهندسی نرم افزار شقایق برگزار و دکتر علیرضا بیجار به سمت مدیرعاملی این شرکت منصوب گردید. پیش از این علی گلزاری این سمت را بر عهده داشت.

در همین راستا روابط عمومی این شرکت پیامی منتشر کرده است که متن آن به این شرح می باشد:

«بدینوسیله انتصاب جناب آقای دکتر علیرضا بیجار به عنوان مدیرعامل شرکت مهندسی نرم افزار شقایق را تبریک عرض مینماییم. بی تردید آغاز فعالیت ایشان در سمت جدید، نویدبخش آینده‌ای روشن و دستیابی به دستاوردهای بزرگ برای مجموعه خواهد بود. یقینا با رهنمودهای مدبرانه ایشان و همچنین همراهی و تلاش مضاعف پرسنل شرکت، یک به یک پله‌های موفقیت و ترقی را طی نموده و به بالاترین مدارج دست پیدا خواهیم کرد. سعادت و تداوم توفیقات ایشان را از پیشگاه ایزد منان در مسیر خدمت صادقانه مسئلت داریم. در ادامه بر خود لازم میدانیم از خدمات ارزنده و تدابیر سازنده جناب آقای مهندس علی گلزاری در طول مدت مدیریتشان در شرکت مهندسی نرم افزار شقایق که منشا گام های اساسی در رشد و شکوفایی و دستیابی به موفقیت ها و دست آوردهای ارزشمند و ماندگار بوده است تشکر نموده و برای ایشان توفیق روز افزون را در تمامی مراحل کار و زندگی، از خداوند متعال خواستاریم.»

مدیریت امور اداری و روابط عمومی

شایان ذکر است، شرکت مهندسی نرم افزار شقایق (سهامی خاص)، در سال 1382 با هدف ارائه خدمات نرم افزاری به اشخاص حقیقی و حقوقی تاسیس، و به مدد موفقیت ها و پتانسیل های علمی و عملیاتی و همچنین راهبردهای توسعه ای خود، به عنوان یکی از شرکت های صاحب نام بانک ملت و هلدینگ بهسازان فردا مطرح گردید.

این مجموعه تا کنون با بهره گیری از نیرو های باتجربه و متخصص در زمینه های مختلف اعم از تولید نرم افزار، فروش، نصب، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، به پیشرفت های قابل ملاحظه ای دست یافته است.

شقایق در پی سال ها تلاش و روند توسعه ای خود، در سال 1396 موفق به کسب رتبه نخست در پشتیبانی از مشتریان و همچنین تولید نرم افزار های سفارش مشتری از شورای عالی انفورماتیکی کشور شده است که در سال 1397 نیز این موفقیت تمدید گردید.

همچنین شقایق در سال 1397 بعنوان یکی از شرکت های دانش بنیان مطرح شد و گواهینامه انطباق با استاندارد مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) را نیز دریافت نمود.

در حال حاضر این شرکت با مدیریت و پشتیبانی 9 سامانه جامع بانکی (بانک ملت) و 5 محصول توسعه ای، دانش قابل توجهی را در حوزه سامانه های ارزش افزوده صنعت بانکداری و بانکداری اجتماعی ایجاد نموده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  2