خدمات جدید LianLian Global

ارائه‌دهنده خدمات پرداخت فرامرزی جهانی، از معرفی اولین ضمانت پرداخت‌های فرامرزی جهان به چین خبر داد. شبکه پرداخت‌های تجاری بی‌پایان LianLian Global تلاش می‌کند با تا بتواند با امکانات خود شفاف‌ترین، منطبق‌ترین و راحت ترین و ایمن‌ترین گزینه‌های پرداخت برون مرزی را در اختیار بازرگانان آنلاین جهانی و کارآفرینان تجارت الکترونیک قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، اولین ضمانت پرداخت های LianLian Global ، ویژگی جدیدی است که در کیف پول دیجیتال بین المللی این شرکت که اخیراً راه اندازی شده است، معرفی شده است. این سیاست تضمین می‌کند که پرداخت‌ها به تامین‌کنندگان مستقر در چین هر بار به حساب بانکی درست تحویل داده می‌شود.

همه پرداخت‌ها در شبکه پرداخت‌های سرتاسر LianLian Global از طریق قابلیت‌های KYC پیشرفته LianLian Global بررسی و تأیید می‌شوند، که از بررسی دقیق مشخصات مشتری پشتیبانی می‌کند. این چک‌ها خطرات پرداخت و تراکنش‌های جعلی را کاهش می‌دهند، در حالی که مطابقت مقرراتی در بازار چین را برآورده می‌کنند.

کارآفرینان تجارت الکترونیک به دنبال امنیت پرداخت در سراسر زنجیره تامین خود هستند تا از موجودی خود برای موفقیت در سطح بین المللی مطمئن شوند. ضمانت پرداخت شفاف LianLian Global به کاربران اطمینان می دهد که پرداخت‌های آنها در حساب‌های بانکی طرف های مورد نظر در هر مورد دریافت می شود و قابلیت اطمینان در زنجیره تامین تجار و کارآفرینان تجارت الکترونیک را افزایش می دهد.

اگر مشکلی وجود داشته باشد، پرداخت متوقف می شود. مشتریان همچنین از لایه ای از امنیت قوی، سرعت و قیمت رقابتی بهره مند می شوند. LianLian Global تمام «واسطه‌ها» یا بانک‌های گزارش‌دهنده را حذف می‌کند و تاخیر در پرداخت و هزینه‌های اضافی نگهداری و ارسال حواله را حذف می‌کند.

با انجام تراکنش‌های پرداخت بیشتر در بازارهای آنلاین، نیاز روزافزونی به پرداخت‌های یکپارچه که هر بار قابل اعتماد هستند، به ویژه در اقتصادهای بزرگ جهانی وجود دارد. بین سپتامبر 2020 و اوت 2021، فروشندگان در آمازون بیش از 7400 محصول در دقیقه فروختند. با این حال، اگر پرداخت‌ها با شکست مواجه شوند، یا از طریق بانک‌های مسئول به تأخیر بیفتند، تاجران آنلاین با  خطر از دست دادن درآمد قابل توجهی برای رقبا به ازای هر روزی که موجودی دارند، مواجه نیستند. در حالی که امکان  بازپرداخت یا لغو پرداخت وجود دارد. همانطور که مقیاس فروش تجارت الکترونیک در سطح جهانی رشد می کند، LianLian Global قصد دارد خطرات مرتبط با پرداخت های بین المللی را حذف کند. همانطور که جریان های نقدی با نوسانات اقتصادی مداوم تغییر می کند، LianLian Global به کارآفرینان تجارت الکترونیک قابلیت اطمینان مورد نیاز برای سرمایه هایشان را ارائه می دهد.

دیوید مسنجر، مدیر  LianLian Global گفت: LianLian Global سال‌ها تجربه، دانش عمیق حوزه، و دارایی‌ها و قابلیت‌های فناوری در چین دارد. این ما را به شریک ایده‌آلی برای کمک به شرکت‌های بین‌المللی و فروشندگان آنلاین در مدیریت ریسک‌های پرداخت هنگام معامله با شرکای تجاری در کشور تبدیل می‌کند. ما برای ارائه راه نهایی پرداخت سرمایه گذاری کرده ایم و همه مجوزهای پرداخت خود را در اختیار داریم تا تمام واسطه ها و بانک های مسئول را از فرآیند تراکنش حذف کنیم. این مالکیت به LianLian Global اجازه می دهد تا اولین ضمانت پرداخت های فرامرزی جهان را با سرعت‌های بی‌نظیر و قیمت‌های رقابتی ارائده کند.

کیف پول دیجیتال بین المللی یا پلت فرم پرداخت‌های بین المللی که در سه ماهه دوم 2022 راه اندازی شد، به گونه ای طراحی شده است که پرداخت ها را سریع تر، در دسترس تر و ارزان تر از پول نقد و نقل و انتقالات بانکی سنتی برای مشاغل تجارت الکترونیک ممکن می کند.

مترجم: نیلوفر ادیب نیا

انتهای پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  ⁄    =  8