از اقدامات حوزه فناوری بانک مرکزی دولت سیزدهم تا سود صندوق آب رفت

عناوین خبری روز چهارشنبه 23 شهریور 1401

بانک مرکزی در دولت جدید، تعمیق و گسترش حوزه فناوری مالی و نوین را در مباحث بانکی با جدیت مضاعف پیگیری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، سرخط اخبار بانکی و پرداخت روز چهارشنبه 23 شهریور 1401 را در این صفحه دنبال کنید.

همه چیز درباره خرید آنلاین بیمه نامه های سینا

با چند کلیک ساده و بدون صرف وقت زیاد، انواع بیمه‌نامه را به صورت آنلاین از بیمه سینا تهیه کنید. همزمان با پیشرفت تکنولوژی و توسعه شبکه‌های اینترنتی، این امکان برای مشتریان ارجمند بیمه سینا فراهم شده است تا بتوانند با دسترسی آسان در طول شبانه‌‌روز، خدمات بیمه‌‌ای خود را به‌صورت آنلاین دریافت کنند. با چند کلیک ساده و بدون صرف وقت زیاد، انواع بیمه‌نامه را به‌صورت آنلاین از بیمه سینا تهیه کنید.

تاثیر سیاست در رکود بورس

شاخص کل بورس و اوراق بهادار بعد از ۱۰ روز بالاخره سه‌‌‌شنبه با رشد اندک ۳۰/ ۰‌درصدی همراه بود و شاخص هموزن نیز ۶۹/ ۰ ‌درصد رشد داشت. این در حالی است که ارزش معاملات خرد بورس همچنان در سطوح حداقلی است و روز گذشته نیز ۱۵۶۳‌میلیارد تومان بود. اما سه‌‌‌شنبه با خبر دیگری هم همراه بود. نرخ سقف بازار برق از ۶۴۲ ریال به ازای هر کیلووات‌‌‌ساعت به ۸۰۳ ریال به ازای هر کیلووات‌‌‌ساعت افزایش داشت. این افزایش معادل رشد ۲۵‌درصدی سقف نرخ فروش انرژی به شرکت مدیریت شبکه نسبت به قبل است. این خبر چنانچه بازار سهام در مسیر مثبتی قرار داشت می‌توانست بر جریان معاملات برقی‌ها اثر بیشتری بگذارد. اما در حال حاضر و به اعتقاد اکثر کارشناسان آنچنان بر بازار سهام تاثیرگذار نیست. کارشناسان همچنان دلایل رکود در بازار سهام را عوامل سیاسی نظیر ریسک‌های سیستماتیک و اقتصادی در سطح کلان می‌‌‌دانند.

پیش بینی هواشناسی چهارشنبه ۲۳شهریور ۱۴۰۱

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی،با شمالی شدن جریانات روی سواحل دریای خزر و نفوذ هوای خنک به این نواحی، ابتدا در استان‌هایی مانند اردبیل و گیلان و به تدریج مازندران، گلستان و خراسان شمالی، بارندگی و کاهش محسوس دما رخ می‌دهد.

تریگیت بستری آنلاین برای شتاب‌دهی استارت‌آپ‌ها

نشست خبری و رونمایی از پلت‌فرم آنلاین شتاب‌دهی شرکت شناسا، تریگیت، با حضور فعالان اکوسیستم استارت‌آپی و اصحاب رسانه برگزار شد.

رونق معاملات نقدی پس از مصوبه معیار شناسایی حساب‌های تجاری

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  9