هویت سنجی هوشمند و توکن‌سازی اعتبار کارت

طی همکاری Nochex با Mastercard صورت گرفت

شرکت Nochex، ارائه‌دهنده پیشرو مستقل خدمات پرداخت در بریتانیا، امروز اعلام کرده است که با Mastercard همکاری می‌کند تا Click to Pay را ارائه دهد. Click to Pay تجربه پرداخت ساده و ایمن را فراهم می‌کند و به مصرف‌کنندگان امکان دسترسی فوری به کارت‌های دلخواه خود را در هر دستگاه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، Nochex یک ارائه‌دهنده خدمات پرداخت آنلاین امن است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تاپرداخت‌های خود را تقریباً از هر کجا به صورت ایمن و آسان  انجام دهند.

Click to Pay بدون نیاز  به وارد کردن دستی جزئیاتی مانند نام، شماره کارت یا شماره حساب هنگام خرید آنلاین، پرداخت مهمان یا آنلاین را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند، زیرا اطلاعات در مرحله اولیه به صورت ایمن ذخیره می‌شوند. جزئیات مستقیماً در صورت حساب آورده می‌شود  و تجربه کاربری بهتری را برای مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کنند.

هویت سنجی هوشمند، توکن‌سازی اعتبار کارت و رعایت استانداردهای جهانی، تجربه پرداخت ساده و ایمن را فراهم می‌کند و به مصرف‌کنندگان امکان دسترسی فوری به کارت‌های دلخواه خود را در هر دستگاه می‌دهد.

میلیون‌ها کارت در Click to Pay ثبت‌نام شده‌اند و بیش از 10هزار  بازرگان در سراسر جهان قبلاً مشتریان تجربه استفاده از Click to Pay را داشته اند. این اتفاق به بازرگانان اجازه می‌دهد تا روش پرداخت سریع‌تر و ایمن‌تری را در طول فرآیند پرداخت تجربه کنند.

با رواج کلاهبرداری آنلاین، بازرگانان و کاربران برای خریدها و تراکنش های آنلاین محتاط‌تر شده اند Mastercard و Nochex همچنان ایجاد آرامش برای خریداران در طول فرآیند پرداخت با عملکرد کلیک برای پرداخت از طریق توکنیزاسیون و تطابق با الزامات PSD2 در اولویت قرار دارد.

با ترویج رفتار آنلاین و تغییر رفتار آنلاین پس از کرونا، Nochex خوشحال است که راه را برای تراکنش‌های آنلاین آسان‌تر را هموار می‌کند و تا حد امکان آن را برای بازرگانان ساده‌تر می‌کند.

محصول Nochex منحصر به فرد در بازار است و نیازی به یکپارچه سازی اضافی ندارد، این عملکرد به طور خودکار از طریق Nochex API و صفحات پرداخت میزبانی شده به تمام فروشگاه های وب اضافه می شود.

اندرو بایدن، مدیر بازرگانی Nochex، اظهار داشت: ما هیجان زده هستیم که دوباره با Mastercard در این ابتکار پرداخت جدید کار می کنیم.

اگر دو سال گذشته متوجه،اهمیت پرداخت آنلاین برای مشاغل مدرن شده‌ایم. مشتریانی که به صورت آنلاین تراکنش می کنند اکنون انتخاب های بسیار بیشتری نسبت به قبل دارند و به دنبال فروشندگانی هستند  که به آنها اجازه می دهند تا آنجا که ممکن است ایمن و سریع تراکنش کنند.

ما می دانیم که بازرگانان ما مشغول اداره کسب و کار خود هستند، بنابراین امکانات جدید ما به آنها امکان دسترسی به سرویس جدید را می دهد و نیاز به هر گونه کار اضافی را از طرف آنها حذف می کند.

سورن ناوالکر، معاون ارشد توسعه کسب و کار، Mastercard انگلستان و ایرلند اظهار داشت: پرداخت ها ستون فقرات کسب و کار ما هستند، بنابراین ما خوشحالیم که همکاری خود را با Nochex گسترش می دهیم و از مشتریان با فناوری پرداخت پیشرفته و ایمن پشتیبانی می کنیم.

Click to Pay یک تجربه پرداخت آنلاین پیشرفته است که امنیت، راحتی و کنترل را برای مصرف کنندگان فراهم می کند و امکان تکمیل پرداخت را تنها با چند کلیک فراهم می کند.

مترجم: نیلوفر ادیب نیا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  1