تازه‌ترین اخبار فناوری‌های مالی جهان / گسترش عملیات Temenos در بلوک شرق

نیلوفر ادیب نیا؛ مهم ترین اخبار امروز،16 شهریور همسان با 7 سمپتامبر 2022، همکاری Temenos وBCT و امکان جدید استارلینگ بانک است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در گزارش زیر می توانید مهم ترین اخبار جهان در حوزه فناوری مالی را مشاهده کنید.

 

افتتاح نمایندگی  Paytm Labs

Paytm Labs، سازمان پیشرفته فعال در زمینه مدیریت تهدیدها و مقابله با کلاهبرداری ها، نمایندگی جدید خود را افتتاح کرده است.

Paytm Labs، بخش تحقیق و توسعه پیشرفته فین‌تک Paytm، یک پلتفرم مدیریت خطرات و مقابله با کلاهبرداری (FRM) مبتنی بر ML را راه‌اندازی کرده است که برای فین‌تک‌ها، بانک‌ها و بازارهای تجارت الکترونیک با حجم معاملات بالا طراحی شده است.

این پلتفرم از ابتدا در آزمایشگاه نوآوری توسعه داده شد، زیرا سیستم های مدیریت و مقابله با کلاهبرداری موجود به اندازه کافی سریع یا قوی نبودند تا بتوانند صدها میلیون عملیات هر روز توسط Paytm را مدیریت کنند.

همکاری Temenos وBCT

Temenos وBCT، یک شرکت تحول دیجیتال جهانی، امروز از امضای یک توافقنامه استراتژیک انحصاری برای گسترش عملیات Temenos در هند، سریلانکا، نپال و بوتان خبر دادند.

به عنوان بخشی از این قرارداد، BCT تمامی محصولات Temenos را در این کشورها بازاریابی، اجرا و پشتیبانی خواهد کرد.

 این قرارداد هفت ساله انحصاری است و نشان دهنده تعهد Temenos به رشد بلندمدت در منطقه است.

امکان جدید استارلینگ بانک

مشتریان بانکداری تجاری Starling Bank اکنون می توانند به چندین گیرنده پرداخت انبوه انجام دهند. سرویس اشتراک جدید می تواند برای کمک به پشتیبانی از حقوق و دستمزد، بازپرداخت هزینه های کارکنان یا پرداخت به تامین کنندگان، همه به طور همزمان استفاده شود.

امکان جدید بانک SEBA

بانک SEBA، یک بانک رمزنگاری پیشرو در جهان، که دسترسی به اقتصاد دارایی های دیجیتال را از طریق مجموعه ای از خدمات بانکی کاملاً تنظیم شده راحت  می کند، امروز خدمات سهامداری اتریوم را راه اندازی کرده است که به مشتریان این امکان را می دهد تا در اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ، سهام خریداری کنند.

همکاری LAB Group و کیکر

ارائه دهنده پلتفرم افتتاح حساب در استرالیا LAB Groupبا خوشحالی اعلام کرد که یک قرارداد مشارکت استراتژیک یکپارچه را با شرکت جهانی داده Kyckr امضا کرده است.

گسترش حضور Creditcare Technology در جهان

Creditcare Technology، یک شرکت نوآورانه و چند ملیتی تامین مالی، امروز اعلام کرد که با MoneyGram، یک رهبر جهانی در تکامل پرداخت های دیجیتال P2P، برای گسترش بیشتر به بازارهای نوظهور فیلیپین، ویتنام و… اکنون با نیجریه وارد همکاری شده است.

مترجم: نیلوفر ادیب نیا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  1  =