تازه‌ترین اخبار فناوری‌های مالی جهان / تاکید امپریال بر کالج بر احتمال آسیب‌های مخرب رمزارزها

نیلوفر ادیب‌نیا؛ از جمله مهم ترین اخبار حوزه فناوری مالی امروز 14شهریور همسان با 5 سپتامبر2022 ، تاکید امپریال بر کالج بر احتمال آسیب‌های مخرب رمز ارزها و حضور کالاستون در سنگاپور است.

به گزارش پایگاه خبرگزاری بانکداری الکترونیک، در زیر می توانید گزارشی از مهم‌ترین اخبار فناوری امروز را مشاهده کنید.

 

تحولات در Bosonic

Bosonic، یک تجارت غیرمتمرکز در حوزه زیرساخت بازار مالی، امروز اعلام کرد که Onramp Invest، یک راه حل پیشرفته مدیریت ارزهای دیجیتال که دسترسی به دارایی‌های رمزنگاری را برای مشاوران سرمایه‌گذاری ثبت‌شده فراهم می‌کند، به شبکه Bosonic می‌پیوندد.

این جدیدترین افزوده به پایگاه مشتریان است و امنیت و شفافیت را برای مشتریان اصلی خود برای حضور در بازارهای دارایی دیجیتال فراهم می کند.

 

تلاش تسکو برای ترویج کارت‌های مجهز به سنسورهای بیومتریک

شرکت پیشرو در زمینه بیومتریک، Fingerprint Cards کارت های مجهز به حسگر اثر انگشت با شرکت تجهیزات فنی و تجهیزات (تسکو)، برای ترویج و حمایت از پذیرش کارت‌های پرداخت بیومتریک در خاورمیانه همکاری می‌کنند.

این همکاری برای ترویج  کارت های مجهز به سنسورهای بیومتریک در آفریقا، هند و اکنون خاورمیانه بوده است.

تاکید امپریال بر کالج بر احتمال آسیب‌های مخرب رمز ارزها

طبق گزارش جدیدی از دانشکده بازرگانی امپریال کالج، استخراج ارزهای دیجیتال باید انرژی کمتری مصرف کند تا تأثیر آن بر آب و هوا محدود شود.

بر اساس این گزارش علیرغم مزایای مالی ارزهای دیجیتال، مانند پتانسیل آنها برای ارائه یک سیستم مالی ایمن از ورشکستگی یا بحران، سرمایه گذاری مستمر در ارزهای دیجیتال پرانرژی بیشتر احتمال یک بحران جهانی آب و هوا را افزایش می دهد.

تغییر و تحولات در شرکت لنترا

Lentra، فین تک هندی امروز با انشتار خبری، انتصاب هاریباندو پاترا را به‌عنوان مدیر ارشد مالی (CFO) و بوانسوار نیک به عنوان مدیر ارشد منابع انسانی را اعلام کرد.

انتصابات جدید در لایف سرچ

LifeSearch، کارگزار پیشرو بیمه عمر بریتانیا، سام استافورد را به عنوان مدیر ارشد داده منصوب کرده است، زیرا تمرکز خود را بر کیفیت توزیع با تقویت داده های خود به عنوان یک دارایی مهم پیش می برد سام استافورد برای تجربه تجزیه و تحلیل داده ای بیش از دو دهه تجربه  دارد و به سازمان ها در بخش های مختلف کمک می‌کند تا از قدرت داده ها و تجزیه و تحلیل ها استفاده کنند.

حضور کالاستون در سنگاپور

کالاستون، بزرگ‌ترین شبکه سرمایه‌گذاری جهانی،امروز  افتتاح دفتر مرکزی منطقه‌ای خود را در سنگاپور اعلام می‌کند.

این قدم زیربنای استراتژی رشد تهاجمی آن‌ها برای گسترش عرضه محصولات و گسترش نفوذ خود  در سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه (APAC) است.

انتصابات جدید در پی سند

Paysend، فین‌تک مستقر در بریتانیا، در راستای اجرای تحولاتی، امروز، در خبری انتصاب ویلهلم رودز  را به‌عنوان مدیر ارشد مالی گروه (CFO) از 1 سپتامبر 2022 اعلام کرد ویلهلم رودز یک مدیر ارشد مالی با تجربه است، بیش از یک دهه را در امریکن اکسپرس در نقش‌های رهبری توسعه تجارت و امور مالی بین‌المللی گذرانده است.

مترجم: نیلوفر ادیب نیا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  4