نحوه دریافت بسته ۴۰ گیگ اینترنت رایگان برای سه دهک اول

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از فعال‌سازی بسته ۴۰ گیگابایتی اینترنت برای افراد مشمول سه دهک اول یارانه‌بگیر خبر داد. در این راستا، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دیروز اعلام کرد تاکنون ۷۵۸ هزار و ۵۶۲ سرپرست خانوار از سه دهک اول یارانه‌بگیر از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و کد USSD برای دریافت اینترنت رایگان ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،بر اساس این گزارش، ۱۰۲ هزار و ۹۰۳ سرپرست خانوار از بستر پنجره ملی خدمات دولت هوشمند برای ثبت‌نام اینترنت رایگان اقدام کرده و ۶۵۵ هزار و ۶۵۹ نفر نیز از طریق بستر کد ussd ثبت‌نام کرده‌اند. همچنین ۱۰ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۷۱۰ استعلام از طریق بستر کد USSD انجام شده است.  با اعلام وزارت ارتباطات سرپرستان خانواری که در سه دهک کم‌درآمد یارانه بگیران هستند تا پایان هفته جاری می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my. gov. ir یا با شماره‌گیری کد #۱۲۳۴*۴* برای دریافت اینترنت رایگان ثبت‌نام کنند. دراین راستا، به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، امروز مجید حقی، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری- از فعال‌سازی بسته اینترنت برای افراد مشمول سه دهک اول یارانه‌بگیر در کشور خبر داد و گفت: در پی تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اختصاص بسته اینترنت رایگان برای اقشار کم‌برخوردار، اطلاعات مشمولینی که در بازه زمانی تعیین شده از طریق سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my. gov. ir یا کد دستوری #۱۲۳۴*۴* ثبت‌نام کرده‌اند، پس از صحت‌سنجی شماره‌ها از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از طریق سازمان فناوری اطلاعات به رگولاتوری اعلام شده است.  وی با اشاره به اینکه صرفا سرپرستان خانوارهای سه دهک اول مشمول این بسته‌ها می‌شوند، تاکید کرد: در حال حاضر کد ملی و شماره تلفن همراه اعلام شده حدود ۹۴۴ هزار نفر از سرپرستان خانوارها که مشترک اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و اپراتورهای مجازی تلفن همراه شاتل موبایل، ‌های‌وب، آپتل، سامان‌تل و منطقه آزاد کیش هستند به این اپراتورها اعلام شده و برای سیم‌کارت این دسته از مشمولان که مشکلی برای فعال‌سازی بسته‌(مانند قطعی سیم‌کارت به‌دلیل بدهی یا مسدودی…) نداشته‌اند، بسته اینترنت برای‌شان فعال شده و پیامک فعال‌سازی ارسال شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. عذرااستوار می گوید

    يارانه من برقرار شده و معوقه از ارديبهشت رو هم دريافت كردم ولى در سامانه بابت اينترنت نشد ثبت نام كنم ، پيام ميده درخواست يارانه من اوكى نشده و پشتيبانى هم كه شكر خدا فقط پيام دادنى هست و جوابى داده نمى شه متأسفم براى اين سيستم ناقص

ارسال یک پاسخ

9  +  1  =