تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / شرکت Visa در حال مذاکره برای سرمایه‌گذاری تاسیس استارت‌آپ Airwallex

سرخط اخبار امروز 1401.05.02 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

شرکت Visa در حال مذاکره برای تامین مالی استارت‌آپ فین‌تک Airwallex است. از طرفی دیگر، Arvest Bank، همکاری پنج ساله خود را با Google Cloud را برای فعال کردن و تسریع استراتژی تحول دیجیتال چند ساله خود اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.05.02 در جهان را در این گزارش بخوانید.

 

تک‌شاخ فرانسوی رقیب آلمانی خود را خریداری می‌کند

شرکت Qonto، ارائه‌دهنده راه‌حل پرداخت آنلاین برای فریلنسرها و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، اعلام کرد قصد دارد Penta، فین‌تک آلمانی، را خریداری کند. انتظار می‌رود این قرارداد ظرف چند هفته آینده بسته شود. Qonto قصد دارد دامنه گسترده‌تر و سیستم کُربنکینگ خود را با دانش Penta از بازار آلمان ترکیب کند. هر دو شرکت در پی این هستند تا محصولاتی با ارزش بالاتر برای کاربران خود ایجاد کنند و بازارهای خود را گسترش دهند.

Financial IT

 

شرکت Visa در حال مذاکره برای سرمایه‌گذاری تاسیس استارت‌آپ Airwallex

شرکت Visa در حال مذاکره برای تامین مالی استارت‌آپ فین‌تک Airwallex است. به گزارش بلومبرگ، Airwallex قصد دارد 100 تا 150 میلیون دلار سرمایه جذب کند. Airwallex راه‌حل‌های پرداخت‌های بین مرزی را برای مشتریان فراهم می‌کند. این فین‌تک که تاکنون حدود 800 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است، در حال بررسی عرضه اولیه عمومی (IPO) است که ممکن است در سال 2024 ارائه شود.

Financial IT

 

بانک SBI هند خدمات بانکی را از طریق واتساپ ارائه می‌دهد

بزرگترین بانک دولتی هند (SBI) با بهره‌برداری از پایگاه رو به رشد کاربران اپلیکیشن واتساپ، ارائه خدمات بانکی را بر اساس این پلتفرم پیام‌رسانی آغاز کرده است. اکنون، مشتریان این بانک هندی می‌توانند به آسانی موجودی حساب و صورت‌حساب‌های کوچک را به آسانی باز کردن اپلیکیشن تلفن همراه خود مشاهده کنند.

Times Now News

 

همکاری Arvest Bank و Google Cloud

Arvest Bank، یک بانک اجتماعی با بیش از 26 میلیارد دلار دارایی، همکاری پنج ساله خود را با Google Cloud را برای فعال کردن و تسریع استراتژی تحول دیجیتال چند ساله خود اعلام کرد.  Arvestمعماری و سیستم‌های فعلی فناوری اطلاعات خود، از جمله انتقال مراکز داده به Google Cloud و انجام یک تحول دیجیتالی در مقیاس کامل، را بازنگری خواهد کرد. این بانک همچنین از ابزارهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین Google Cloud برای بهبود تجربه مشتری و ساده‌سازی خدمات بانکی استفاده خواهد کرد.

The Fintech Times

 

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

66  ⁄    =  11