تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / بازار امنیت پرداخت تا سال ۲۰۲۷ شاهد رشد عظیمی خواهد بود

سرخط اخبار امروز 1401.04.14 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

در حالی که چشم‌انداز مبهم اقتصاد جهان پس از جنگ روسیه و اوکراین، برخی را مانند شرکت بانکداری Credit Suisse مجبور کرده تا دست به تعدیل نیرو بزنند، اما سرمایه‌گذاری‌ها همچنان به سوی دنیای پرداخت و امنیت پرداخت دیجیتال پیش می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.04.14 در جهان را در این گزارش بخوانید.

قطع دسترسی به سامانه‌های بانکی ایران از خارج کشور

دسترسی ایرانیان به سامانه‌های بانکی در خارج از کشور، با هدف پیشگیری از حملات سایبری و به طور موقت قطع شده است. محدودیت‌های اعمال‌شده به توصیه مراجع ذیصلاح و در راستای مقابله با تهدیدات سایبری و صرفا در خصوص تعداد محدودی از بانک‌ها است که بیشترین اتصال خارج از کشور به سامانه‌های بانکی اعم از اینترنت‌بانک و همراه‌بانک را دارند.

بانکداری الکترونیک

 

بازار امنیت پرداخت تا سال 2027 شاهد رشد عظیمی خواهد بود

طبق آخرین تحقیقات مستقل در حوزه امنیت پرداخت جهانی، این بازار تا سال 2027 شاهد رشد عظیمی خواهد بود.

Designer Women

 

شرکت بانکداری Credit Suisse ده‌ها نفر از نیروهای خود را در آسیا اخراج کرد

شرکت بانکداری Credit Suisse ده‌ها نفر از نیروهای خود را در بانک سرمایه‌گذاری آسیا به دلیل زیان و خسارات جدید، نوسان در بازار و چشم‌انداز تاریک اقتصاد جهانی تعدیل کرد.

Bloomberg

 

سرمایه‌گذاری 104 میلیون دلاری شرکت Nexi و بانک Alpha در بازار پرداخت دیجیتال یونان

Nexi، شرکت پرداخت ایتالیایی، در حال همکاری با Alpha، دومین بانک بزرگ یونانی، است تا ظرف پنج سال 100 میلیون یورو (104 میلیون دلار) در بازار پرداخت‌های دیجیتال یونان سرمایه‌گذاری کنند.

Pymnts

 

راه‌اندازی اپلیکیشن مالی Quirk برای «نسل زد»

اپلیکیشن مالی جدید و منحصربفرد Quirk که به‌طور خاص برای «نسل زد» طراحی شده است، این هفته پس از رسیدن به ده هزار کاربر بتا، برای عموم مردم عرضه می‌شود و بهترین گزینه‌ها را برای این نسل که از نظر مالی نادیده گرفته شده‌اند، ارائه می‌کند تا بتوانند کنترل کافی و احساس خوبی نسبت به امور مالی و پول خود داشته باشند.

Finextra

 

همکاری Derivative Path و Goldman Sachs برای ارائه پرداخت‌های جهانی به بانک‌ها

Derivative Path، ارائه‌دهنده آمریکایی فناوری بازار سرمایه، با Goldman Sachs، بانک سرمایه‌گذاری چندملیتی آمریکایی، برای ارائه یک پلتفرم پرداخت خودکار و دیجیتالی آغاز به همکاری کرده است.

The Paypers

 

این گزارش بر اساس تازه‌ترین اخبار تا انتهای روز تکمیل می‌شود.

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  8  =