رویداد توسعه بازار محصولات دانش بنیان در بخش دولتی برگزار می‌شود

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه از برگزاری اولین رویداد توسعه بازار محصولات دانش بنیان و فناور در بخش دولتی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سیامک آزادی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” و تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم حمایت هرچه بیشتر از شرکت های دانش بنیان، گفت: در همین راستا یکی از اولویت های امسال پارک علم و فناوری کرمانشاه را شناسایی و رفع مشکلات و چالش‌های شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور قرار داده ایم.

وی از حوزه بازاریابی و فروش به عنوان یکی از مهمترین چالش‌های این شرکت ها یاد کرد و افزود: عمده شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور در بحث فروش و بازاریابی، بویژه در بخش دولتی دچار چالش هستند و در همین راستا برگزاری رویداد “توسعه بازار محصولات دانش بنیان و فناور در بخش دولتی” را در دستور کار قرار دادیم.

آزادی گفت: در این رویداد شرکت های دانش بنیان و فناور و مدیران بخش های دولتی حضور خواهند یافت و شرکت ها به ارائه و معرفی محصولات خود می پردازند.

وی افزود: همچنین دراین رویداد فضای لازم برای تعریف همکاری‌های مشترک میان شرکت های دانش بنیان و فناور و بخش دولتی ایجاد می شود و پیشنهادهایی نیز از سوی شرکت ها برای رفع چالش های بخش دولتی مطرح خواهد شد.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با دعوت از تمامی شرکت ها و واحدهای فناور استان برای شرکت در این رویداد، گفت: علاقمندان می توانند فرم درخواست خود را از سایت پارک علم و فناوری کرمانشاه دریافت کرده و پس از تکمیل آن را به آدرس الکترونیکی tejri.park@gmail.com ارسال کنند.

آزادی با اشاره به برگزاری این رویداد طی یک‌ماه آینده، ابراز امیدواری کرد: برگزاری این رویداد بتواند به تامین بخش قابل توجهی از نیازهای بخش دولتی در استان کمک کرده و گام موثری برای توسعه بازار فروش محصولات فناور استان باشد.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  14