اخبار امور مالی و بانکداری جهان در هفته‌ای که گذشت / پرداخت‌های جهانی فراتر از مرزها

در هفته‌ای که گذشت، همکاری‌ها و ایده‌های جدید در حوزه بانکداری پرداخت حاکی از این بودند که جهان بیشتر به سوی پرداخت‌های بدون مرز پیش می‌رود، به گونه‌ای که حتی بانک لندن ادعا کرد پلتفرم بانکداری‌اش سنگ بنای یک اقتصاد بدون مرز خواهد بود. علاوه بر این، شرکت فرانسوی چند ملیتی پرداخت و خدمات تراکنش Worldline نوید امکان پرداخت‌های فراتر از مرزها را به مصرف‌کنندگان داد. تصور کنید که صرف نظر از اینکه کجا هستید و فروشنده چه ارزی می‌پذیرد، یک وعده غذایی از طریق سرویس تحویل غذا به اتاق هتل شما ارسال می‌شود و شما مبلغ را از طریق کیف ‌پول موبایلی خود پرداخت می‌کنید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی در جهان را در این گزارش بخوانید.

شراکت بانک لندن با یک شرکت فین‌تک برای «تحول» بانکداری جهانی

بانک لندن در راستای تغییر و ساده‌سازی بانکداری جهانی در تسویه و تراکنش با SAP Fioneer، ارائه‌دهنده جهانی راه‌حل‌ها و پلتفرم‌های نرم‌افزار خدمات مالی، همکاری کرده است. بانک لندن، که دومین بانک تسویه حساب بریتانیا در 250 سال گذشته است، در بیانیه‌ای در 28 ژوئن اعلام کرد که پلتفرم فناوری آن به گونه‌ای مهندسی شده است که سنگ بنای اقتصاد بدون‌مرز خواهد بود.

International Investment

 

رشد بازار نرم‌افزار رمزگذاری بانکی جهان از سال 2022 تا 2028

طبق گزارش Vantage Market Research، نرخ رشد مرکب سالانه بازار نرم‌افزار رمزگذاری بانکی در سراسر جهان از سال 2022 تا 2028 به میزان قابل توجهی تا 12.5 درصد رشد خواهد داشت.

Globe News Wire

 

به‌زودی نوآوری پیش‌رو در پرداخت‌های جهانی؛ این‌بار فراتر از مرزها

شرکت فرانسوی چند ملیتی پرداخت و خدمات تراکنش Worldline اخیرا با استفاده از راه‌حل‌های Alipay+ قصد دارد به سوی تکامل پرداخت‌های جهان در آینده پیش رود تا مصرف‌کنندگان در سراسر جهان به فروشندگان به طور مستقیم وصل شوند و پرداخت‌های خود را فارغ از مکان و نوع ارز پرداختی انجام دهند.

Fintech Futures

 

بانک Credit Suisse متهم به پولشویی شد

بانک Credit Suisse روز دوشنبه توسط دادگاه جنایی فدرال سوئیس به دلیل کوتاهی در جلوگیری از پولشویی یک باند قاچاق کوکائین بلغارستانی در اولین محاکمه محکوم شد.

Reuters

 

امضای قرارداد بین Paymob و NIFT

Paymob، پلتفرم خدمات مالی پیشرو در منطقه خاورمیانه، آفریقای شمالی، افغانستان و پاکستان، توافق‌نامه‌ای را با NIFT، سرمایه‌گذاری مشترک بین کنسرسیومی متشکل از شش بانک بزرگ پاکستانی و کارآفرینان بخش خصوصی، برای تسهیل پرداخت‌های دیجیتال در پاکستان و فعال‌سازی انتقال امن پرداخت امضا کرد.

B Recorder

 

IBS Intelligence در آخرین گزارش خود Temenos را به عنوان پرفروش‌ترین نرم‌افزار بانکی معرفی کرد

Temenos به عنوان پلتفرم باز پیشرو در حوزه بانکداری ترکیب‌پذیر در گزارش IBS SLT شناخته شده است. Temenos در شش دسته بانکداری جهانی، بانکداری دیجیتالی، سیستم‌های پرداخت، مدیریت ریسک، بانکداری متمرکز اسلامی، و وندورهای بانکداری دیجیتالی در رتبه نخست قرار دارد.

IBS Intelligence

 

Credit Suisse لیست برترین فین‌تک‌های جهان برای همکاری را منتشر کرد

بانک جهانی Credit Suisse در گزارشی چشم‌انداز پرداخت‌ها، فین‌تک‌ها و بازار بلاک‌چین را منتشر کرد که در این میان Bettr، Dopay، Hala، ila و Kuda از جمله بهترین فین‌تک‌های حوزه خاورمیانه معرفی شدند.

E Financial Careers

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

85  ⁄  17  =