رشد ۲۳۰درصدی صدور بیمه‌نامه‌های زندگی بیمه رازی در ۷۰ روز

معاون فنی بیمه‌های زندگی بیمه رازی از رشد ۲۳۰درصدی صدور بیمه‌نامه‌های زندگی بیمه رازی در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: طرح‌های آموزشی و بازاریابی همچون لیگ ستارگان با جدیت بیشتر در سال ۱۴۰۱ اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،محمدرضا موحد، با اشاره به رشد ۲۳۰ درصدی صدور بیمه‌نامه‌های زندگی در ۷۰ روز سال جاری نسبت به سال گذشته گفت: در سال گذشته طرح بسیار موفق لیگ ستارگان طراحی و اجرایی شد که خروجی قابل قبولی را برای شرکت به همراه داشته است. او ادامه داد: لیگ ستارگان ۱۴۰۰ موجب افزایش تعامل با بیمه‌گذاران در سنوات گذشته شد و در کنار آن جذب حق بیمه این رشته در سال ۱۴۰۰ با رشد قابل توجهی روبه‌رو بود. موحد لیگ ستارگان را محرک خوبی برای فعالیت نمایندگان دانسته و یادآور شد: بنابر آمار و اطلاعات تایید شده در سال جدید رشدخوبی را به ثبت رسانده است. معاون فنی بیمه‌های زندگی بیمه رازی یادآور شد: عملکرد بیمه رازی در زمینه معرفی و فروش بیمه‌نامه‌های عمر در ۷۰ روز ابتدایی سال جاری به نحوی بوده که نسبت به سال ۱۴۰۰، تعداد بیمه‌گذاران با رشد ۲۳۰ درصدی همراه بوده است و در این زمینه لیگ ستارگان در سال جاری ادامه خواهد داشت و در کنار آن لیگ برتر بیمه‌نامه‌های زندگی نیز اجرایی خواهد شد.

او در پاسخ به سوالی در زمینه طرح امید بیمه رازی، گفت: در سنوات گذشته بیمه‌نامه طرح امید طراحی و اجرایی شده که در دل آن بیمه درمان انفرادی وجود داشته، اما حق بیمه‌ای دریافت نشده و بیمه‌نامه‌ای هم در این زمینه صادر نشده است اما در راستای مشتری مداری در قالب چارچوب‌های اعلامی هزینه‌های درمان قابل پرداخت خواهد بود. موحد گفت: برنامه‌های آموزشی بیمه‌های زندگی با جدیت در سال ۱۴۰۰ پیگیری شد و در مجموع به طور متوسط ، هر ماه ۸۴ کلاس آموزشی حضوری در سال گذشته در رشته بیمه‌های زندگی برگزار شد؛ همچنین در سال ۱۴۰۱ برنامه‌های آموزشی ادامه خواهد داشت اما روند برگزاری و مباحث طرح شده متفاوت از گذشته خواهد بود. معاون فنی بیمه‌های زندگی بیمه رازی تاکید کرد: در راستای ارتقای سیستم صدور و پیگیری بیمه‌های زندگی، با سامانه فناوران مذاکراتی صورت گرفته تا خدمات به‌روزتر و به صورت بر خط به مشتریان ارائه شود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  1