سامانه پاسخگویی صندوق بازنشستگی فولاد افتتاح شد

مراسم افتتاح سامانه پاسخگویی و پشتیبانی ۲۴ساعته بازنشستگان بیمه شده صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد به همت شرکت سرمایه‌گذاری توسعه راهبرد در دفتر مرکزی این صندوق برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،در این مراسم سرپرست شرکت مرآت کیش به‌عنوان مدیر شرکت تهیه و بهره‌برداری از سامانه در این مراسم ضمن رونمایی از این مجموعه با حضور حسین عامریان (مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد ایران) گفت: یکی از مشکلات بازنشستگان‌ نبود یک مرکز پاسخگویی تلفنی بود که گاه باعث سردرگمی و مراجعه حضوری این عزیزان می‌شد که اکنون به همت مجموعه با وجود این سامانه پاسخگویی تلفنی، مشکل رفع شده است.

مهدی شهیدی ادامه داد: کلیه مشاوره‌های مربوط به حقوق و فروش خدمات کالا و سایر خدمات صندوق توسط این سامانه ارائه می‌شود. ما در مجموعه یک میز شکایات نیز تدارک دیده‌ایم که گزارش‌های آن مستقیما به شرکت ارائه می‌شود. ضمن اینکه تمامی مکالمات ضبط می‌شود و دسترسی به خدمات از طریق اپراتورها و پذیرنده‌ها قابل سنجش است.

وی افزود: کلیه خدمات در ادامه به شماره همراه بازنشسته با کد مخصوص پیامک می‌شود. ضمن اینکه یک کارشناس فنی برای مشاوره به‌طور ثابت در مجموعه حضور دارد که در صورت تخصصی بودن سوالات  پذیرندگان  را راهنمایی می‌کند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد نیز در این مراسم تصریح کرد: صندوق بازنشستگی فولاد ۸۷ هزار بازنشسته دارد که بازنشسته‌های مشاغل فولادی و معدنی هستند و عمدتا در شهرستان‌هایی مثل اصفهان، مازندران و کرمان زندگی می‌کنند.

حسین عامریان خاطر‌نشان کرد: افتتاح سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته بازنشستگان فولاد اقدام مبارکی است که با تلاش شبانه‌روزی همکارانمان در معاونت فنی و شرکت مرآت زودتر از آنچه در ابتدا تصور می‌کردیم، راه‌اندازی شد. به گفته وی، یکی از مشکلات بازنشستگان‌ نبود یک مرکز پاسخگویی تلفنی بود که گاه باعث سردرگمی و مراجعه حضوری این عزیزان می‌شد.

وی افزود: هدف ما از افتتاح سامانه مرآت ۲۴ این است که باری از دوش بازنشستگان برداشته و رضایت خاطراین عزیزان را تامین کنیم. هدف از  اینکه می‌خواهیم با سامانه مذکور به صورت ۲۴‌ساعته پاسخگوی تماس‌های بازنشستگان باشیم این است که به بازنشستگانمان این اطمینان و رضایت خاطر را بدهیم که پیگیر مشکلات و سوالات آنها در هر ساعت از شبانه‌روز هستیم. عامریان با بیان اینکه ما پاسخگویی به بازنشستگان صندوق را وظیفه خود می‌دانیم، تاکید کرد:  از اینجا به بعد کار شما سخت‌تر است، زیرا نباید در پاسخگویی دچار روزمرگی شویم و باید در نهایت احترام پاسخگوی بازنشستگان باشیم.

وی ادامه داد: هدف از افتتاح این سامانه، پاسخگویی صرف تلفنی نیست بلکه می‌خواهیم فراتر از آن پیگیری موضوعات بازنشستگان و ارائه مشاوره به آنها را جدی بگیریم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: این سامانه باید خط مقدم خدمت به بازنشستگان باشد. نباید بازنشستگان ما نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر امور بازنشستگی داشته باشند. بسیاری از آنها در نقاطی ساکن هستند که دفاتر امور بازنشستگی در آنجا وجود نداشته باشد، بنابراین پاسخگویی به سوالات بازنشستگان از طریق این سامانه اقدام ارزشمندی است و در همین راستا گسترش خدمات غیرحضوری به بازنشستگان یکی از سیاست‌های اصلی ماست.

همچنین در این مراسم،  محمدمهدی باباخانی سرپرست معاونت فنی و عملیات بیمه‌ای و مهدی شهیدی مدیرعامل شرکت مرآت کیش گزارشی از روند راه‌اندازی این سامانه ارائه کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  45