شناسایی جایگاه مشتریان بر اساس تامین منابع بانکی کلید خورد

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: رئیس شعبه باید بر اساس منابع، جایگاه مشتریان را شناسایی و مشتریان کلیدی را اکرام و حفظ کند و برای تحقق این هدف، شناخت مشتری و تسلط بر خدمات بانک، دو عامل راهبردی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سیدضیاء ایمانی در جریان بازدید از ۱۲ شعبه این بانک در استان سیستان و بلوچستان در دیدار با روسای حوزه، شعب و کارکنان ستاد تاکید کرد: رصد مشتریان یکی از اولویت‌های مهم رؤسای حوزه‌ها و شعب است. رئیس شعبه باید بر اساس منابع، جایگاه مشتریان را شناسایی و مشتریان کلیدی را تکریم و حفظ کند و برای این تحقق این هدف دو عامل شناخت مشتری، آگاهی و تسلط کامل تمامی همکاران به خدمات، محصولات و قابلیت‌های بانک صادرات ایران و همچنین استفاده از ابزارهای مختلف بانکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی در این سفر، شعب و واحد‌های ستادی این بانک در استان سیستان و بلوچستان در شهرهای زابل و زاهدان را مورد بازدید قرار داد و دستور و تاکید لازم را برای بهبود شرایط خدمت‌رسانی به مردم استان، افزایش سهم بازار، کنترل نقدینگی و تخصیص منابع برای حمایت از کسب‌وکارها و تولید و اشتغال در استان صادر کرد. ایمانی در فضایی صمیمانه با کارکنان صف و ستاد بانک، از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانک در این استان قرار گرفت و ضمن بررسی منابع، مصارف، مطالبات و شاخص‌های عملکردی، راهکارهای عملیاتی ارتقای بانک و الزامات تقویت همکاری با مشتریان و مردم این استان را مورد تاکید قرار داد. مدیرعامل بانک صادرات ایران در شهرستان زابل از شعب روستایی هیرمند، زهک، هامون، غدیر، میدان بسیج، بعثت و مرکزی شهر زابل بازدید و با همکاران این شعب دیدار، گفت‌وگو و رهنمودهای لازم را در جهت رسیدن به اهداف تعیین شده عنوان کرد.

منبع: دنیای اقتصاد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  ⁄    =  15