بانک «لویدز» نرم‌افزار «آلفا» را برای مدیریت سرمایه در گردش ارتقا داد

اختصاصی بانکداری الکترونیک؛

بانک «لویدز» همکاری خود را با شرکت نرم‌افزاری «آلفا» توسعه داده است تا راه‌حلی‌هایی ارائه دهد که مشتریان بهتر بتوانند سرمایه در گردش خود را مدیریت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مدیریت بهتر سرمایه در گردش، اطمینان از تراز مناسب میان رشد تامین وجه، افزایش موجودی و حفظ وجوه برای انعطاف‌پذیری مالی، چالش اصلی مدیریت در هر شرکتی است.

بسیاری از کسب‌وکارها با مواجهه بیشتر با مشکلات مربوط زنجیره تامین، سعی کردند برای به حداقل رساندن اختلالات و نوسانات قیمت، سهام ایجاد کنند.

اما این روند، چالشی جدید پیش روی تیم‌های مدیریتی قرار داد. در واقع، به کارگیری سرمایه ذخیره، جریان پول نقدی که در غیر این صورت ممکن بود برای تامین مالی دارایی‌هایی استفاده شود که رشد آن برای محافظت در برابر شوک‌های مالی کاربرد دارد، را قفل می‌کند.

استفاده از روش تامین مالی دارایی (Asset Finance) می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا دارایی‌هایی را خریداری کنند که از رشد آنها حمایت می‌کند، و در عین حال، آنها را قادر ‌سازد سرمایه در گردش مورد نیاز برای حفظ انعطاف‌پذیری مالی خود را ابقا کنند و بر چالش‌های مربوط به هزینه و عرضه که در حال حاضر بسیاری از کسب‌وکارهای بریتانیا با آن روبرو هستند، غلبه کنند.

به عبارت دیگر، تامین مالی دارایی به معنی استفاده از دارایی‌های ترازنامه یک شرکت (مانند سرمایه‌گذاری‌ها یا موجودی شرکت) به‌عنوان وثیقه برای قرض گرفتن پول یا گرفتن وام است. این روش می‌تواند راهی امن و آسان برای مدیریت سرمایه در گردش کسب‌وکار فراهم کند.

از همین رو بانک «لویدز» همکاری خود را با شرکت نرم‌افزاری «آلفا» توسعه داده است تا راه‌حلی‌هایی ارائه دهد که مشتریان بهتر بتوانند سرمایه در گردش خود را مدیریت کنند.

بانک «لویدز» با توسعه این همکاری وارد سیستم پشتیبانی رمزگذاری سرتاسر «Alfa Systems v5» می‌شود. این سیستم مبتنی بر ابر مدرن ارائه خدمات به مشتریان، جمع‌آوری و بازیابی درآمد و مدیریت پرداخت را خودکار می‌کند.

استفاده از رابط برنامه‌نویسی کاربردی (API)

بانک «لویدز» با عرضه برنامه‌ریزی‌شده این سیستم در اواخر سال جاری، و همچنین استفاده از رابط برنامه‌نویسی کاربردی (API)، تجربه مالی کاملا دیجیتالی را برای مشتریان ارائه خواهد داد.

بانک «لویدز» بیش از 30 سال است که با «آلفا» همکاری دارد و از نسخه v3.5 سیستم نرم‌افزاری این شرکت استفاده کرده است.

اما نسخه به‌روزرسانی‌شده این سیستم به بانک «لویدز» کمک می‌کند تا وابستگی خود به پردازش‌ و انتقال دستی را کاهش داده و سیستمی با کاربری آسان را ارائه دهد که تجربه بهبود یافته‌ای را برای مشتریان و همکاران فراهم می‌کند.

کریس لورینگ، مدیر عامل امور وام و تامین مالی دارایی در بانک «لویدز»، در این باره گفت: بیماری همه‌گیر کرونا باعث شد تعداد زیادی از کسب‌وکارها در سراسر بریتانیا برنامه‌های تحول خود را تسریع کرده و از فناوری‌های جدید برای کاهش هزینه‌ها و رساندن آن به صفر استفاده کنند.

کسب‌وکارها اکنون انتظار دارند تجربه‌های دیجیتالی مرتبط‌تری را به‌عنوان یک استاندارد داشته باشند تا امور مالی خود را بهتر مدیریت کنند.

همکاری ما با «آلفا» گامی مهم در بهبود تجربه مشتری به همراه دارد، که شامل ارتقای قابلیت‌های دیجیتالی، حمایت از برنامه‌های مربوط به توسعه محصولات و کمک به رشد کسب‌وکار تامین مالی دارایی می‌شود.

اندرو دنتون، مدیرعامل شرکت «آلفا»، نیز گفت: ما خیلی خوشحال هستیم که از بانک «لویدز» در این پروژه پشتیبانی می‌کنیم و سیستم‌های «آلفا» را از طریق فضای ابری برای یک مشتری ارزشمند و بلندمدت ارائه می‌دهیم.

پرتفوهای کوچک و ساختاریافته آنها در پلتفرم ما تنها بخشی از یک تحول دیجیتال گسترده‌تر است که سرمایه‌گذاری بانک «لویدز» در فناوری و تعهد به بازار تامین مالی دارایی را نشان می دهد.

«آلفا» از سال 1990 سیستم‌ها و خدمات مشاوره‌ای در حوزه دارایی‌های جهانی و صنعت مالی خودرو را ارائه می‌دهد.

پلتفرم فناوری سیستم‌های «آلفا» از تجارت خرده‌فروشی و شرکتی در حوزه‌های خودرو، تجهیزات، عمده‌فروشی و تامین مالی فروشنده پشتیبانی می‌کند.

مترجم: فرزانه اسکندریان

منبع: https://www.finextra.com/pressarticle/92733/lloyds-bank-upgrades-alfa-software-for-asset-finance

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

64  −    =  58