ناکامی دلار در فتح کانال ۲۶ هزار تومانی/ سکه صعودی شد

قیمت دلار صرافی امروز برای فتح کانال ۲۶ هزار تومان خیز برداشت اما از رسیدن به آن ناکام ماند.قیمت سکه هم بر خلاف قیمت طلا صعود را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، قیمت فروش دلار صرافی ملی در شروع معاملات امروز چهارشنبه 4 خرداد ماه به سمت کانال 26 هزار تومان خیز برداشت.

اسکناس آمریکایی در صرافی ملی صبح امروز با 25 هزار و 932 تومان معامله شد که نسبت به روز سه شنبه 84 تومان بالاتر بود.

دلار صرافی قبل از ظهر امروز دوباره رشد کرد و به 25 هزار و 957 تومان رسید اما در ظهر امروز از سرعت رشد آن کاسته شد و قیمت دلار از رسیدن به کانال ۲۶ هزار تومان ناکام ماند.

نرخ فروش دلار بر روی 25 هزار و 865 توان قرار گرفت که در مقایسه با روز قبل 17 تومان رشد را نشان می دهد.

افت اندک قیمت دلار متشکل

نرخ دلار متشکل در شروع معاملات نقدی امروز 25 هزار و 797 تومان بود که نسبت به دیروز 77 تومان رشد را نشان می دهد.

در ادامه معاملات دلار متشکل به بالای 25 هزار و 800 تومان رسید اما در ظهر امروز نرخ دلار متشکل 25 هزار و 680 تومان بود که نسبت به دیروز 40 تومان افت کرده بود.

قیمت طلا افت کرد/ سکه صعودی شد

قیمت اونس طلا ظهر امروز بیش از ۸ دلار پایین آمد و با ۱۸۵۷ دلار به فروش رسید.

در بازار داخلی ایران هم در زمان نوشتن این گزارش قیمت طلا ۱۸ عیار تقریبا ۱ هزار و ۴۰۰ تومان از دیروز ارزان تر بود و با ۱ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۴۰۰ تومان مبادله شد.

سکه بازان هم در ساعات اولیه معاملات نقدی امروز به سمت فتح مرز مقاومتی ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حرکت کردند و فلز زرد رنگ داخلی تا ۱۴ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان پیش رفت اما در نیمه ظهر قیمت سکه به قیمت ۱۴ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز قبل ۵۵ هزار تومان صعود را نشان می دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  3  =