بانک پاسارگاد به بزرگ ترین بانک خاورمیانه تبدیل می شود

ایبنا – بانک پاسارگاد، به منظور بهره مندی هرچه بیشتر هم وطنان عزیز در اهواز، دو شعبه دیگر در مناطق امانیه و طالقانی افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، در آیین گشایش این دو شعبه که با حضور جمعی از مسئولان، صاحبان صنایع، تجار، کسبه و اهالی محل برگزار شد،


مهندس کلانتری عضو هیات مدیره خانه صنعت اهواز، ضمن ابراز خشنودی از حضور بانک پاسارگاد در آن منطقه گفت: نام پاسارگاد نشان از توجه مدیران این بانک به پیشینه تاریخی کشورمان دارد و این که بانک پاسارگاد کاملا بانکی است ایرانی و متعلق به ایرانیانی که دارای سابقه تاریخی غنی و پربار ی هستند. وی ادامه داد:حضور بانک پاسارگاد در خوزستان نقطه عطفی برای این شهرستان است. ما از مدیران این بانک تقاضا داریم همانطور که همواره در پروژه های عظیم اقتصادی حضوری فعال و موثر داشته اند، از پروژه های
کوچک تر استان نیز که نیاز به همکاری بانک ها دارند، حمایت کرده و برای به ثمررساندن آن ها تلاش کنند.
در ادامه آیین افتتاح این دو شعبه، دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد ضمن اشاره به اهمیت تکریم مشتری در بانک پاسارگاد گفت: ما قدردان نعمت حضور مشتریان خود در بانک پاسارگاد هستیم و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت و آسودگی خاطر این عزیزان به کار می بریم. وی ادامه داد: بانک پاسارگاد قصد دارد در سال 1392 به بزرگ ترین بانک خاورمیانه تبدیل شود. هم اکنون تمام تلاش بانک پاسارگاد در راه نیل به این هدف است. قاسمی افزود: نام پاسارگاد، یک نام ملی و معنوی است. ما برای انتخاب این نام از متخصصان امر بهره بردیم و نامی را برگزیدیم که یادآور تاریخ غنی کشورمان است.
گفتنی است در این سفر مدیرعامل بانک پاسارگاد و دکتر حجازی استاندار خوزستان نیز با یکدیگر ملاقات کرده و در این ملاقات استاندار خوزستان ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های مالی بانک پاسارگاد در راه اندازی پروژه های بزرگی همچون کارخانه فولاد اکسین، لوله سازی اهواز، صنایع فولاد و گروه ملی درسطح استان، از تلاش های این بانک برای توسعه بخش های مختلف اقتصادی تشکر کرد و خواستار توسعه این فعالیت ها شد. همچنین مدیرعامل بانک پاسارگاد و هیات همراه بازدیدی از سازمان صدا و سیمای استان داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  5  =