معاونان نظارت و اتکایی بیمه مرکزی منصوب شدند

ایبنا – با پیشنهاد رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی و تصویب هیات وزیران، آقای رحیم مصدق به سمت معاون نظارت و خانم مینا صدیق نوحی به سمت معاون اتکایی بیمه مرکزی منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ایران، دکتر جواد فرشباف ماهریان، رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران روز هشتم تیر 1388 احکام معاونان نظارت و اتکایی بیمه مرکزی را صادر کرد و در همین روز دکتر شمس‌الدین حسینی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست مشترکی با مسوولان ذی‌ربط آن وزارتخانه و بیمه مرکزی و در حضور مدیران عامل شرکت‌های بیمه دولتی و خصوصی، احکام معاونان بیمه مرکزی را تقدیم کرد. وزیر امور اقتصادی و دارایی در این نشست همچنین درباره تقویت نظارت بیمه مرکزی در شرایط آزادسازی در صنعت بیمه و ضرورت فعال‌تر شدن بیمه‌های اتکایی در کشور به عنوان پشتیبان فعالیت‌های بیمه‌ای سخن گفت.
در نشست مشترک وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاون وزیر در امور بانک و بیمه با مسوولان صنعت بیمه کشور، رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده برای اجرای «برنامه تحول در صنعت بیمه کشور» ارائه کرد و با برشمردن صلاحیت‌ها و توانمندی‌های معاونان منصوب شده برای امور نظارت و بیمه‌های اتکایی، اجرای بخش مهمی از نقش بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران را برعهده آنها و واحدهای زیرمجموعه آنها دانست.
دکتر فرشباف ماهریان، رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در احکامی که در هشتم تیر 1388صادر شد‌، با اشاره به سوابق و تجربیات ارزشمند رحیم مصدق و مینا صدیق نوحی، ابراز امیدواری کرد که آنها با استفاده از تجربیات موجود و بهره‌مندی از نظرات کارشناسان ذی‌ربط در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشند.
آقای رحیم مصدق، معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته معارف اسلامی و اقتصاد از دانشگاه امام صادق است. وی از سال 1371، همکاری خود را با بیمه مرکزی با سمت کارشناس دفتر مطالعات و پژوهش‌های بیمه‌ای آغاز کرد؛ از سال 1374 رییس اداره نظارت فنی بیمه نامه‌ها، سال 1376 معاون مدیر نظارت فنی‌، سال 1382 مدیر نظارت فنی و از سال 1385 تاکنون رییس کمیته امور فنی این نهاد هدایت‌کننده امر بیمه در ایران بوده است.
خانم مینا صدیق نوحی، معاون رییس کل بیمه مرکزی در بیمه‌های اتکایی نیز که دارای مدرک کارشناسی اقتصاد با گرایش بیمه از دانشگاه علامه طباطبایی و مدرک حرفه‌ای بیمهACII (بیمه‌گر‌خبره) معادل کارشناسی ارشد بیمه از انستیتو چارتر بیمه لندن است، فعالیت خود را در بیمه مرکزی با عنوان کارشناس بیمه اتکایی در اسفند 1364 آغاز کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  76  =  86