گشایش نخستین مجتمع خدمات بیمه ای در بیمه ملت

ایبنا – در آستانه میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع)، اولین مجتمع خدمات بیمه ای در بیمه ملت راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک احمد سازگار، رییس مجتمع خدمات بیمه ای بیمه ملت، با اشاره به نگاه ویژه بیمه ملت به مسئله مشتری مداری و ارائه خدمات پس از فروش در قالب مشاوره و مدیریت ریسک به مشتریان، راه اندازی مجتمع خدمات بیمه ای را فرصتی برای ارتباط بهتر با شبکه فروش (نمایندگان و کارگزاران) و تمرکز توسعه بازار این شرکت بر جذب بیمه گذاران حقوقی دانست.


وی آموزش و بکارگیری نیروهای حرفه ای را در راستای توسعه منابع انسانی فنی در این مجتمع معرفی کرد و ارائه خدمات ویژه برای رسیدگی و پرداخت خسارت را از اهداف مهم آن بر شمرد. رییس مجتمع خدمات بیمه ای بیمه ملت گفت: با راه اندازی این مجتمع، حمایت از نمایندگان و کارگزاران در اعلام نرخ و شرایط، خدمات مشاوره و در نهایت صدور بیمه نامه با تسهیلات بهتری انجام می پذیرد.
سازگار با اشاره به این مطلب که این مجتمع در کلیه رشته های بیمه ای اعم از اموال، اشخاص، اتومبیل و مسئولیت و مهندسی فعالیت خواهد نمود، ابراز امیدواری کرد، در راستای برنامه های توسعه محور بیمه ملت و با اختیارات ویژه این مجتمع، بتوانیم به جذب بیمه گذاران و ارائه خدمات بیمه ای به شکل مطلوب تری بپردازیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  46  =  48