رشد ۳۵۱ درصدی پرتفوی بیمه معلم

ایبنا – مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه معلم با حضور اکثریت صاحبان سهام 31 تیرماه در محل دفتر اصلی این شرکت برگزارشد و صورت های مالی منتهی به 29 اسفند ماه 87 به تصویب صاحبان سهام رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مجمع یادشده به ریاست مهندس محمدحسین داجمر رئیس هیئت مدیره ، با نظارت نمایندگان بانک سرمایه و شرکت سرمایه گذاری کشتیرانی و محمدرضا عباسی مدیرعامل بیمه معلم به عنوان منشی جلسه برگزار شد.


مدیرعامل بیمه معلم در ابتدای جلسه گزارش هیئت مدیره به مجمع عمومی صاحبان سهام را قرائت کرد.
وی با اشاره به افزایش شعب بیمه معلم از 5 شعبه در سال 86 با تعداد مجموعا 15 نفر پرسنل اداری به 36 شعبه با حداقل 5 الی 17 نفر پرسنل در هرشعبه اظهارداشت: بیمه بسیاری از صادرات شرکت ایران خودرو به آسیای میانه و اوکراین توسط بیمه معلم انجام می گیرد ، همچنین 80 درصد آسانسورهای موجود در کشور تحت پوشش بیمه معلم می باشد.
دکتر محمدرضا عباسی افزود: بیمه معلم به عنوان بزرگ ترین بیمه کشور از نظر مجموعه افراد تحت پوشش نسبت به سال 86 در سال 87 ، در قسمت درآمدهای خود از حق بیمه 319 درصد و در قسمت ذخایر حق بیمه 414 درصد رشد داشته است.
وی ادامه داد: 424 درصد رشد نسبت به سال 86 در بخش سود قابل تخصیص و 549درصد رشد در بخش سود خالص بیانگر تلاش و کوشش مجموعه کارکنان و مدیران بیمه معلم در جذب پرتفوهای قوی و مدیریت سرمایه گذاری صحیح است.
مدیرعامل بیمه معلم با اشاره به نشست مدیران رفاه ادارات آموزش و پرورش با بیمه معلم گفت: هم اکنون ما در 20 استان کشور حوادث دانش آموزی و در 10 استان کشور خدمات درمان تکمیلی را برای فرهنگیان درحال اجرا هستیم که در پی موافقت مدیران رفاه ادارت آموزش و پرورش سراسر کشور در آن نشست قرار بر واگذاری 30 استان کشور به بیمه معلم شد.
دکتر عباسی با اشاره به سیستم ثبت آن لاین بیمه نامه ها و ارتباط آن لاین بین شعبات داخلی و خارجی بیمه معلم اظهار داشت: هر کدام از شعبات داخلی و خارجی هر نوع بیمه نامه ای صادرکنند بواسطه سیستم اجرا شده در شرکت ما در مرکز می توانیم مانیتورینگ کنیم.
وی یکی از برنامه های آتی شرکت بیمه معلم در جهت توسعه نمایندگی های خارجی را ،راه اندازی نمایندگی بیمه معلم در اربیل عراق عنوان کرد. و گفت: مجوز لازم از بانک مرکزی عراق دریافت شده و منتظر صدور مجوز نهایی برای افتتاح این نمایندگی هستیم.
مجمع عمومی بیمه معلم روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد را به عنوان روزنامه های رسمی تعیین کرد ، موسسه حسابرسی دایا رایان همانند سال قبل به عنوان بازرس قانونی شرکت مورد تائید مجمع قرار گرفت. همچنین مجمع عمومی بیمه معلم تصمیم گرفت 80 درصد سود را بین صاحبان سهام خود تقسیم نماید.
همچنین رئیس هیئت مدیره بیمه معلم گفت:درصد بالایی از برنامه های مجمع و هیئت مدیره توسط مدیران و پرسنل بیمه معلم تحقق یافته است و روند صعودی بیمه معلم فراتر از پیش بینی های هیئت مدیره بوده است.
مهندس محمد حسین داجمر در حاشیه مجمع عمومی صاحبان سهام بیمه معلم اظهار داشت: رشد شرکت بیمه معلم رشد چشمگیری بوده که حاصل زحمات مدیران و کارکنان شرکت است علی رغم آنکه مشکلاتی از گذشته منتقل شده بود و در صورت های مالی اثر گذاشته بود اما رشد شاخص ها و مدیریت سرمایه ها باعث شده شرکت پیشرفت خوبی داشته باشد.
وی با اشاره به برنامه ها و تکالیف مجمع و هیئت مدیره گفت: درصد بالایی از برنامه ها اجرا شده و با توجه به بودجه مصوب سال 88 امید است بیمه معلم گام های بزرگی در جاده موفقیت بر دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  43  =  47