تلاش بانک پارسیان تبدیل مشتریان راضی به مشتریان وفادار است

ایبنا – محمد خلیلی پیر ضمن بیان هدف فوق به عنوان یکی از اصلی ترین اهداف بانک پارسیان در تعامل با مشتریان گفتم: مطالعات مراکز معتبر علمی نشان داده است جذب یک مشتری جدید شش تا هفت برابر هزینه حفظ مشتری کنونی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مدیر روابط عمومی بانک پارسیان که در مراسم افتتاح شعبه جدید این بانک واقع در خیابان کارگر شمالی سخن می گفت همچنین اظهار داشت:بانک پارسیان در حال حاضر به تناسب ویژگی های فضای فعالیت، شناسایی دقیق تر مشتریان و تشخیص نیاز های آنان را بسیار جدی تر از قبل دنبال می کند و در این مسیر از تمامی امکانات سخت افزاری،نرم افزاری ودانش روز بازاریابی سود می برد.
وی از تقویت روند دسته بندی مشتریان و بررسی رفتارهای آنان برای ارایه خدمات بهتر و افزایش سطح رضایت مشتریان در بانک پارسیان خبر داد و گفت:در کنار این تلاش ما سعی کرده ایم با سود بردن از ابزارهای بانکداری مدرن در جهت تحقق خواست اصلی بانک که همانا مشتری مداری به معنای واقعی است گام برداریم.
خلیلی پیر در بخش دیگری از سخنان خود در مراسم افتتاح شعبه کوی دانشگاه،کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب و رفع مشکلات ناشی از این حجم مراجعات در یک سال گذشته را نتیجه نگاه جدید متولیان بانک به تعامل با مشتریان و استفاده از ابزارهای نوین بانکی دانست و گفت:استقبال چشمگیر مشتریان از دستاوردهای بانکداری روز دنیا همچون اینترنت بانک ،کارت های الکترونیکی و خدمات مرتبط با تلفن همراه یکی ازنشانه های موفقیت بانک در ترویج ابزارهای جدید دریافت و پرداخت بوده و ما در این زمینه موفقیت های چشمگیری را کسب کرده ایم.
وی در همین راستا افزود: بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی بانک مرکزی بیش از 30درصد تراکنش های صورت گرفته بر پایانه های فروش شبکه بانکی کشور در تیرماه سال جاری متعلق به بانک پارسیان بوده که این آمار به تنهایی گویای جایگاه قابل توجه بانک پارسیان در ترویج و توسعه خدمات نوین بانکی است.
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی بیشتر و بهتر در خصوص خدمات متنوع بانک در زمینه های مختلف تاکید کرد و گفت:در صورت توجه بیشتر به این ضرورت،مطمئنا هم بانک بیشتر منتفع خواهد شد و هم زمینه دستیابی مشتریان به سطح بالاتری از رضایت را فراهم کرده ایم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

68  +    =  69