تصادف مرگبار اتوبوس حامل دانشجویان در مسیر شیراز ـ اصفهان

ایبنا – در حادثه رانندگی صبح امروز بین دو دستگاه اتوبوس در مسیر اصفهان به شیراز در کیلومتر 10 جاده شیراز ـ اصفهان در نقطه چشمه بیدی تعدادی از دانشجویان جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک خروج یک دستگاه اتوبوس ـ که از کرج  به سمت شیراز در حال حرکت بود ـ از مسیر خود و سپس تخریب گارد ریل توسط این اتوبوس و ورودش به مسیر مخالف منجر به برخورد با اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات فارس که از شیراز به سمت مرودشت در حال حرکت بود شد،  که متاسفانه در اثر این برخورد 7 نفر از هموطنانمان در این حادثه جان خود را از دست دادند.

بر پایه این گزارش، بنا بر اعلام مرکز فوریت‏های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همچنین گزارش های مردمی، بر اثر این حادثه تاکنون سه تن از دانشجویان و راننده اتوبوس حامل آنها و همچنین سه تن از سرنشینان اتوبوس مقابل کشته شده و 37 نفر مصدوم این حادثه نیز به بیمارستان‏های شیراز انتقال داده شده اند.

مرکز اورژانس شیراز هم اعلام کرد: با توجه به این که تعدادی از مصدومان توسط مردم و گروه‏های امدادی دیگر به بیمارستان‏ها انتقال داده شدند، احتمال افزایش آمار مصدومان وجود دارد.همچنین آخرین گزارش ها از شیراز حاکی از وخیم بودن حال دو تن از دانشجویان در این حادثه دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  9  =  15