حاجی زاده مدیر عامل بانک سرمایه شد

در پی انتصاب دکتر اصغر ابوالحسنی به سمت معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد، طی مراسمی با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد و روسای بانک، غلامرضا حاجی زاده به عنوان مدیرعامل جدید بانک سرمایه معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این مراسم، شایسته نیا رییس هیات مدیره بانک ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه دکتر اصغر ابوالحسنی، حضور ایشان در مدت کوتاه مدیریتی در بانک سرمایه را فرصت مناسب و اعتباری برای بانک دانسته و انتصاب ایشان به سمت معاون امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد را نقطه مثبتی برای بانک سرمایه تلقی نمود.
رییس هیات مدیره بانک سرمایه ضمن تبریک اعیاد خجسته قربان و غدیر، همزمانی این اعیاد با انتصاب آقای حاجی زاده به عنوان مدیرعامل بانک سرمایه را به فال نیک گرفته و پیشرفت و تعالی بانک سرمایه را از درگاه ایزد منان خواستار شد.
شایسته نیا افزود: امید می رود حضور آقای حاجی زاده در بانک سرمایه که از مدیران لایق و شایسته نظام بانکی است در تداوم اقدامات انجام شده و پیشرفت بانک سرمایه بیش از پیش نمایان گشته و در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی طرح های نو و نوین در بانک سرمایه باشیم.
بر اساس این گزارش، از سوابق شغلی مدیرعامل جدید بانک سرمایه می توان به 34 سال فعالیت بانکی ایشان دربانک صادرات ایران اشاره نمود. وی از تصدی امور بانکی تا مدیرعاملی بانک صادرات سه استان کشور و در نهایت عضو موظف هیات مدیره بانک مذکور از سال 81 تا کنون را تجربه نموده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  3